Kimley echt gaaf!
Ik heb mijn Ps Pistachio vandaag opgehaald

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kimley schreef:Ik ben ZO gelukkig vandaag.. het leek wel sinterklaas & kerst tegelijk!
[ [url=m/sViIrw.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/oW8JJJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
En dat allemaal gewonnen![]()
Voor bij de bordeaux white een shirtje gekocht voor wedstrijd, ik vind het geweldig
[ [url=m/64DsRR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kidde schreef:Suus__ schreef:Weet iemand shirts/ vest voor ESS lemon en de orange gold? Peeskappen ook welkom trouwens
De Bronze Gold bedoel je denk ik? Daar heb ik zelf dit shirt bij: https://www.ingridvanberlo.nl/nl/shirt- ... gLF0vD_BwE
Kimley schreef:Ik ben ZO gelukkig vandaag.. het leek wel sinterklaas & kerst tegelijk!
[ [url=m/sViIrw.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/oW8JJJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
En dat allemaal gewonnen![]()
Voor bij de bordeaux white een shirtje gekocht voor wedstrijd, ik vind het geweldig
[ [url=m/64DsRR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Suus__ schreef:Heb ik eindelijk wat meer setjes compleet; val ik gisteren met paard en al![]()
Hij struikelde over de srpong. Paard heeft niks (misschien een deuk in zijn ego). Ik daarintegen heb een hersenschudding en een gebroken sleutelbeen. En moet misschien nog een operatie ondergaan... Maandag moet ik terug naar het ziekenhuis om te beoordelen of een operatie nodig is...
Suus__ schreef:Heb ik eindelijk wat meer setjes compleet; val ik gisteren met paard en al![]()
Hij struikelde over de srpong. Paard heeft niks (misschien een deuk in zijn ego). Ik daarintegen heb een hersenschudding en een gebroken sleutelbeen. En moet misschien nog een operatie ondergaan... Maandag moet ik terug naar het ziekenhuis om te beoordelen of een operatie nodig is...
Kimley schreef:Ja maar dan wil ik ook graag weten welke en hoe ze heten![]()
Texas02 schreef:Kimley schreef:Ja maar dan wil ik ook graag weten welke en hoe ze heten![]()
Ik heb van Felix Bühler in de kleur Plum! Ik heb zelf het korte mouw shirt Mara II, maar deze is er niet meer in die kleur zag ik. Maar er zijn wel andere Felix Bühler shirts in die kleur! Bijvoorbeeld het shirt Olivia is er nog wel in die kleur, of Lola