Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
laughterline schreef:Super bedankt! Ik ga denk ik voor deze. Simpel van stof en ook elastiek aan beide kanten. Hij is alleen wat breder dan die ze nu heeft.
[ [url=m/7wAiu8.png]Afbeelding[/url] ]
Ik wilde eerst voor de 50 gaan maar de 60 zou ook nog kunnen inderdaad, die zou dan bij het groene lijntje uitkomen. Van gaatje tot gaatje is 3cm, er zou dan 7,5 bij komen aan elke kant.
[ [url=m/mh4ODJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nu maar lekker aan de hand werken en zonder zadel, ik zal me eens verdiepen in hoe je de huid wat steviger kunt maken, Thanks!
laughterline schreef:Ik begrijp wat je bedoelt, maar dan komt het einde van de singel nog steeds ongeveer daar uit volgensmij. Het lijkt er op dat de afstand van gesp tot einde singel ongeveer hetzelfde is bij de oude en nieuwe singel. Ik heb 2,5gaatje hoger berekend vanaf einde van de singel. Vanaf de gesp kan ook, (plus die 3 gaatjes vanaf gesp tot einde singel) en dan kom je hetzelfde uit.
laughterline schreef:Super bedankt! Ik ga denk ik voor deze. Simpel van stof en ook elastiek aan beide kanten. Hij is alleen wat breder dan die ze nu heeft.
[ [url=m/7wAiu8.png]Afbeelding[/url] ]
Ik wilde eerst voor de 50 gaan maar de 60 zou ook nog kunnen inderdaad, die zou dan bij het groene lijntje uitkomen. Van gaatje tot gaatje is 3cm, er zou dan 7,5 bij komen aan elke kant.
[ [url=m/mh4ODJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nu maar lekker aan de hand werken en zonder zadel, ik zal me eens verdiepen in hoe je de huid wat steviger kunt maken, Thanks!