Maar ik heb nu gister een rijbroek besteld bij ruitergoed met korting dus daarna naar even verder zien

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Iriscope schreef:Gave collecties zeg. En het halve paard is bedekt haha, altijd leuk zulke foto's!
Als iemand de cranberry nog met korting weet, dan hoor ik het graag! Ben goed in dekjes vinden, maar niet zo op de hoogte van de kortingsactie's overal.
Daniquebyoux schreef:Heeft iemand voor mij fotos van hun maroccan blue en sapphire op hun paard? Het liefst een bont/wit paard. Ik twijfel heel erg hmmmmm
Romanoff schreef:Iriscope schreef:Gave collecties zeg. En het halve paard is bedekt haha, altijd leuk zulke foto's!
Als iemand de cranberry nog met korting weet, dan hoor ik het graag! Ben goed in dekjes vinden, maar niet zo op de hoogte van de kortingsactie's overal.
Iris van meijl. Ik heb daar de Cranberry met 25% nog kunnen bestellen! Volgens mij heeft ze nu 15% actiecode
linda2008 schreef:Naomi_Haffie schreef:Is die witte met Bordeaux rand er nog wel?
ES bedoel je? Die heb ik pas bij Hypostore gekocht
Gister ES midnight blue binnen gekregen en WAUWik wist niet dat een “simpel” donkerblauw dekje zoooo mooi kon zijn! Spijt dat ik hem niet eerder heb gekocht
![]()