Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MightyJoe schreef:Ik heb net de Multi besteld in extra full! Hopen dat het past. Ik twijfelde heel erg. Mijn paard heeft normaal altijd full alleen heb ik regelmatig gehad dat ze gewoon krap zitten. Hij heeft best wel een lang hoofd en een brede kaak. Ik hoop dat hij niet te lang is!
Met Agradi + korting scheelt het nog wel veel!
NZ92 schreef:Weet iemand of de Micklem Full en extra full erg verschillen qua maat? en hoeveel groter is de extra full? Echt een hele boel, of is hij ook in te stellen als een full.
Bij de gewone full is de kaakriem net te krap voor mijn paard. Past met moeite op het 1e gaatje maar zit dan dus ontzettend strak. Ook heb ik het idee dat hij te krap was bij de frontriem waardoor ie strak achter de oren lag. De neusriem was overigings wel goed. dus twijfel of deze bij de extra full niet veel groter is..
Iemand ervaring?
Livito schreef:heb je zon bontje geprobeerd die je met klittenband dicht kan doen?
evt kan je m zelf dicht naaien als hij erom zit, zo heb ik ze ook om mijn halsters heen zitten blijft prima zitten.
marleen_a_a schreef:Oeps, vergat ik er bij te zeggen, de klittenbandjes moet je even inkorten, dat ze strak om de neusriem zitten.Ja aan de bovenkant zit inderdaad klittenband .
komt dat niet door de pasvorm of hie strak die zit ofzo? Ik heb gewoon 2 vingers ruimte....
Dabo schreef:marleen_a_a schreef:Oeps, vergat ik er bij te zeggen, de klittenbandjes moet je even inkorten, dat ze strak om de neusriem zitten.Ja aan de bovenkant zit inderdaad klittenband .
komt dat niet door de pasvorm of hie strak die zit ofzo? Ik heb gewoon 2 vingers ruimte....
Ik naai ze liever even te ruim, dan dat ze te kort zijn..
Je kunt ze gewoon op maat knippen, klittenband rafelt niet
Als ze strak zitten blijft het bontje wel onder de neusriem zitten!![]()