Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Furst schreef:De opbouw is hetzelfde normaal gezien. Beiden een soft tree. Maar de modellen gaan er uit, de nieuwe Novaly is een beetje een combinatie van Yasir en Tariq.
Zelf heb ik de Yasir en die vind ik geweldig. Alleen kleiner moeten zoeken vanwege het afvallen en heb nu een ouder model en die beenwrongen zijn me toch een stukje harder dan de nieuwe versie die ik had, haha!
Furst schreef:De opbouw is hetzelfde normaal gezien. Beiden een soft tree. Maar de modellen gaan er uit, de nieuwe Novaly is een beetje een combinatie van Yasir en Tariq.
Zelf heb ik de Yasir en die vind ik geweldig. Alleen kleiner moeten zoeken vanwege het afvallen en heb nu een ouder model en die beenwrongen zijn me toch een stukje harder dan de nieuwe versie die ik had, haha!
Furst schreef:Ik vind dat je de wrongen van de oude Yasir wat puntiger moet bekijken. Ik was zo aan het balen toen ik m’n tweedehands zadel opgehaald heb, maarja. 35 kilo minder en in stuiterde echt in mijn zadel… de nieuwe versie is veel ronder zeg maar
super knap van je wel!
Furst schreef:Boomloos in Balans is gestopt met het verdelen van Edix helaas. Ik weet niet wat er gebeurd is, want ze was wel te spreken over het merl.
Ik zou zelf graag eens een Tariq testen. Maar ben nu aan het sparen voor een Novaly. Een mix tussen de Yasir en de Tariq. Die word dan voor mijn zadelmakke merrie. Maar ik heb het geluk dat met een beetje aanpassingen mijn Yasir op 3 van mijn paarden past nu