Texas02 schreef:Ik ben wel benieuwd hoe ze de dekjes maken. Ik ben zelf niet zo'n fan van de No Boundaries patronen, dus ik hoop dat ze er wel iets anders van maken.. Maar we zullen zien. Eigenlijk had ik wel genoeg blauwMaar blauw met zilvergrijs is toch weer anders dan gewoon blauw..
Ik ga in ieder geval maar eerst eens wachten wat er precies uitkomt voordat ik eventueel iets koop. Niet dat ik net bijvoorbeeld de Orchid Bloom gekocht heb en de nieuwe dan toch mooier vind..
Weten jullie of er ergens met rits afsluitbare hoezen voor dekjes te koop zijn? Bij Dotibel krijg je deze er bij aankoop bij en dat bevalt me heel goed.. Beter dan het plastic waar ik ES, PS en Equito in bewaar (gewoon het plastic waar ze in komen bij aankoop). Ik zag wel zulke hoezen waar meerdere dekjes in passen van Harry's Horse, maar ik weet niet of dat handig is, ik denk dat een hoes per dekje handiger is. En deze, waar meerdere in gaan, zijn zowel bij Agradi als Hypostore uitverkocht.
[ [url=m/5bGOC3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn dark mauve van de kerst kalender kwam in een zak die je weer.dicht kan ritsen van ps of sweden zelf.. ideaal!
Misschien is dat nieuw en komen ze vanaf nu allemaal in zo'n hersluitbare zak?