PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 23:04

Texas02 schreef:
Ik ben wel benieuwd hoe ze de dekjes maken. Ik ben zelf niet zo'n fan van de No Boundaries patronen, dus ik hoop dat ze er wel iets anders van maken.. Maar we zullen zien. Eigenlijk had ik wel genoeg blauw :+ Maar blauw met zilvergrijs is toch weer anders dan gewoon blauw.. :D Ik ga in ieder geval maar eerst eens wachten wat er precies uitkomt voordat ik eventueel iets koop. Niet dat ik net bijvoorbeeld de Orchid Bloom gekocht heb en de nieuwe dan toch mooier vind..

Weten jullie of er ergens met rits afsluitbare hoezen voor dekjes te koop zijn? Bij Dotibel krijg je deze er bij aankoop bij en dat bevalt me heel goed.. Beter dan het plastic waar ik ES, PS en Equito in bewaar (gewoon het plastic waar ze in komen bij aankoop). Ik zag wel zulke hoezen waar meerdere dekjes in passen van Harry's Horse, maar ik weet niet of dat handig is, ik denk dat een hoes per dekje handiger is. En deze, waar meerdere in gaan, zijn zowel bij Agradi als Hypostore uitverkocht.

[ [url=m/5bGOC3.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mijn dark mauve van de kerst kalender kwam in een zak die je weer.dicht kan ritsen van ps of sweden zelf.. ideaal!
Misschien is dat nieuw en komen ze vanaf nu allemaal in zo'n hersluitbare zak?

maessie

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 23:10

Dat denk ik wel Kimley, al zijn die zakken niet heel sterk, heb de eerste al stuk..

Ah die zijn net wat langer idd Texas..

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 23:25

maessie schreef:
Ok is een verslaving officieel als RG mij ook al in nieuwe collecties tagd? :+

Jaaaaaa hahahaha
Omg hahahah dat gebeurt mij zelfs niet in mn heftigste periode (allleesss kopen) hahahah.

Nynkex01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 23:44

Zo weer even bij gelezen, ik kan jullie ook niet langer dan een dag negeren want dan kom ik nooit meer bij! :)
De golden bras hoef ik niet, in het vorige topic had iemand hem op haar ongepoetste paard gelegd en de strontvlekken op dat paard hadden dezelfde kleur als het dekje :')
Die pink pearl zonder parels, is dat niet de pale pink?

Queijo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 23:46

Haha heerlijk hoe die smaken verschillen. Ik vind de golden brass echt prachtig op mijn valk (en palomino bijrijdpaard). Op zwart trouwens ook heel gaaf <3

En idd als je hier een dag niet kijkt heb je wat bij te lezen :=

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 23:46

Kimley schreef:
Texas02 schreef:
Ik ben wel benieuwd hoe ze de dekjes maken. Ik ben zelf niet zo'n fan van de No Boundaries patronen, dus ik hoop dat ze er wel iets anders van maken.. Maar we zullen zien. Eigenlijk had ik wel genoeg blauw :+ Maar blauw met zilvergrijs is toch weer anders dan gewoon blauw.. :D Ik ga in ieder geval maar eerst eens wachten wat er precies uitkomt voordat ik eventueel iets koop. Niet dat ik net bijvoorbeeld de Orchid Bloom gekocht heb en de nieuwe dan toch mooier vind..

Weten jullie of er ergens met rits afsluitbare hoezen voor dekjes te koop zijn? Bij Dotibel krijg je deze er bij aankoop bij en dat bevalt me heel goed.. Beter dan het plastic waar ik ES, PS en Equito in bewaar (gewoon het plastic waar ze in komen bij aankoop). Ik zag wel zulke hoezen waar meerdere dekjes in passen van Harry's Horse, maar ik weet niet of dat handig is, ik denk dat een hoes per dekje handiger is. En deze, waar meerdere in gaan, zijn zowel bij Agradi als Hypostore uitverkocht.

[ [url=m/5bGOC3.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mijn dark mauve van de kerst kalender kwam in een zak die je weer.dicht kan ritsen van ps of sweden zelf.. ideaal!
Misschien is dat nieuw en komen ze vanaf nu allemaal in zo'n hersluitbare zak?

Dat hoop ik, dat zou ideaal zijn! Ik vind dat zo fijn van Dotibel! Ik zou dat zo graag willen voor alle dekjes..

Kiwiaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 23:47

Ja die golden brass moet hier echt komen :D maar ik vind valk en palomino ook wel echt dé kleuren voor dat dekje :j

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 23:49

Op donkerbruin vind ik hem echt niet mooi. Maar ik denk inderdaad dat op valk en palomino het wel heel mooi staat!

avensis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 23:53

Leuk al die nieuwe aankopen! Ik mag er graag naar kijken <3
Hier ook gezwicht voor de sale bij ruitergoed corduroy latte is on his way *\o/*

Alleen het blijft zo jammer dat ruitergoed met dpd verstuurd…
Dekje zou vanmiddag bezorgd worden. Maar het busje reed voorbij zonder te stoppen en een minuut later krijg ik bericht dat ik niet thuis was -:(-

Flubberboot

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-22 00:08

avensis schreef:
Hier ook gezwicht voor de sale bij ruitergoed corduroy latte is on his way *\o/*

Dekje zou vanmiddag bezorgd worden. Maar het busje reed voorbij zonder te stoppen en een minuut later krijg ik bericht dat ik niet thuis was -:(-

Hier ook al eens gehad... Alleen stopte hij wel, stapte niet uit en ik kreeg een mailtje van niet thuis... Enorm zuur.
Kan je het pakket dan nog op een punt ophalen?

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-22 00:09

DPD vind ik juist heel fijn, en DHL ook.. Ik vind het altijd zo vervelend als iets met PostNL komt.. Ik vind het ook fijn dat je bij DPD en DHL neerzettoestemming kunt geven..

mcjv

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-22 00:09

Mocht iemand zijn corduroy groene willen slijten voor een leuke prijs, ik denk dat ik bezweken ben en meer PS dekjes wil :+

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-22 00:10

Ooh das zuur Avensis!

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-22 00:15

Kun je geen klacht indienen als je hem ziet stoppen en weer doorrijden zonder uitstappen? Ik heb bij PostNL laatst een klacht ingediend omdat de bezorger de pakketjes altijd gewoon in de brievenbus achterliet.. Toen er een Divoza pakketje letterlijk vast in zat was het voor mij genoeg en heb ik een klacht ingediend..

Flubberboot

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-22 00:16

Texas02 schreef:
Kun je geen klacht indienen als je hem ziet stoppen en weer doorrijden zonder uitstappen? Ik heb bij PostNL laatst een klacht ingediend omdat de bezorger de pakketjes altijd gewoon in de brievenbus achterliet.. Toen er een Divoza pakketje letterlijk vast in zat was het voor mij genoeg en heb ik een klacht ingediend..

Ik weet niet hoeveel ze ermee doen? Zou de volgende keer wel een klacht in willen dienen maar als ze er niks mee doen heeft dat natuurlijk geen zin.

avensis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-22 00:17

Flubberboot schreef:
avensis schreef:

Hier ook al eens gehad... Alleen stopte hij wel, stapte niet uit en ik kreeg een mailtje van niet thuis... Enorm zuur.
Kan je het pakket dan nog op een punt ophalen?

Daar moet ik nog een bevestiging van krijgen.. hoop dat ik hem morgen kan ophalen :o

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-22 00:18

PostNL gaf als reactie dat ze met de betreffende bezorger in gesprek zouden gaan en tot nu toe wordt alles weer netjes aan de deur bezorgd.. Dus ik denk dat ze ook echt met diegene gesproken hebben..

avensis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-22 00:20

Texas02 schreef:

Ik heb DPD meteen gebeld en die zou proberen dat de bezorger alsnog het pakket zou brengen maar niks meer gezien of gehoord :Y)

Queijo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-22 00:22

Op de palo (ze was toen drachtig daarom dik).

Afbeelding
Afbeelding

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-22 00:22

Ik houu van de Golden Brass <3

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-22 00:23

O dat staat prachtig!

Ik ben steeds de olivine in en uit m’n mandje aan het doen. :')

Texas02

Hij nam vast z'n telefoon niet meer op en is weekend gaan vieren _O- Maar het blijft natuurlijk heel vervelend.. Ik heb dat met DPD eigenlijk nooit, maar ik geef ook altijd neerzettoestemming, ook als er waarschijnlijk wel iemand thuis is. Je weet maar nooit of je net toch even op boodschap bent.. Maar dan moet je natuurlijk wel een plekje hebben waar het veilig neergezet kan worden.

XiiaaooNaa

DPD is vaak hier erg traag met leveren ..
PostNl en DHL zijn erg fijn!

Hoewel er pas een DHL pakket dat ik gepost had even zoekgeraakt was maar die is gelukkig gevonden en bezorgd!

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-22 00:24

Samantha_ schreef:
O dat staat prachtig!

Ik ben steeds de olivine in en uit m’n mandje aan het doen. :')

Kopen! *\o/*
Heb je geen spijt van haha

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-22 00:26

Hier zet DHL het vaak gewoon neer voor de deur, heel irritant als je savonds pas thuis komt.