Ervaringen met LeMieux #2!

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ava_krause

Berichten: 550
Geregistreerd: 27-01-20

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 11:43

Yeeey! Vandaag jarig en een ink blue set gekregen <3 Dat gaat mijn donkerbruine heel gaaf staan! Ik heb bij elke kleur bijpassende bovenkleding haha, oopsie!

Afbeelding

Granoek
Blogger

Berichten: 10502
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 11:44

Hele mooie kleur :) Gefeliciteerd!

bliksemflits
Berichten: 1632
Geregistreerd: 04-11-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 11:45

JenteC schreef:
Ik heb bij 2 nu het bijpassende shirt. En dan bij de huntergreen is de lining van het shirt grijs, dus doe ik m’n grijze broek aan en bij de Chili hetzelfde verhaal maar dan zwart ipv grijs. Als ik er geen passend shirt bij heb, rij ik zelf helemaal in het zwart.

Iemand die toevallig nog de champagne suède op een paard heeft om mij definitief over te halen die nog (proberen) te bestellen? *\o/*
Straww, op zwart staat alles mooi, doen!


Bij cognac ;)
Afbeelding

Hypostore heeft 20% korting op Lemieux. Ondanks dat niet iedereen er goede ervaringen heeft heb ik nu wel de Champagne Loire besteld en zie het wel wanneer 'ie binnen komt :) Gaat een top of flop worden bij m'n zadel dus ben heel benieuwd!

Jessie2020
Berichten: 779
Geregistreerd: 21-05-20

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 11:47

Dat wordt een top!

maartje_h

Berichten: 8071
Geregistreerd: 21-08-06
Woonplaats: achterhoek

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 11:59

Heeft iemand een vergelijking foto van de mulberry en de plum?

Luna02
Berichten: 153
Geregistreerd: 23-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 12:01

Een foto van mijn terracotta te paard <3
Afbeelding

Figo88: dit is toevallig ook een Kent en Masters 17,5 inch met een full dekje :)

Nimber

Berichten: 26560
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 12:08

Gefeliciteerd Ava,

Ik heb alles in “ aarde” zwart, grijs, bruin.

Snorlex

Berichten: 2536
Geregistreerd: 02-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 13:03

Jessie2020 schreef:
Matchen jullie allemaal je kleding bij het dekje? Ik wilde dat eerst wel gaan doen, maar nu met zoveel dekjes wordt dat te gek. Zijn er mensen die qua ruiterkleding een paar neutrale sets hebben en die dan combineren met bepaalde dekjes?


Ik blijf in de zwart/grijs/blauw range zodat alles min of meer makkelijk te combineren is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 13:10

De ink Blue en citron hebben ook grijze lining.

Ik heb een roestbruine rijbroek en een grijze. Al begint die grijze wel fiks afgewassen te worden van vele gebruik :') en vloekt dat zo op mijn cognac tuig.
Ik heb 3 baselayers en een paar shirts die matchen met mijn dekjes van Hordegloss en lemieux, maar die zijn wel voor wedstrijd bedoeld (Eventing).

Mijn Mulberry Loire is een kleur van onze club, als ik daarmee wat wil doen kan dat. Is heel mooi met grijze en wit.

Beenbescherming is bruin, zwart of beige. Bruin en zwart gebruik ik meeste, heb een bruin paard met zwarte benen en dat is lekker neutraal en inderdaad makkelijk te combineren met mijn tuig (bruin/cognac en zwart)

Ik twijfel om een rijbroek erbij te nemen als de grijze écht niet meer netjes is. Twijfel alleen over de kleur. Weer grijs, of zwart, of navy...
Heb liefst dat die dus past bij mijn tuig, want de kleuren van de dekjes zijn daar iig ook op afgestemd O:)

In de winter draag ik vaak donkere kleuren, in de zomer heb ik shirts in alle modellen en kleurtjes en kan ik het altijd spontaan wel matchen. Maar ik ga evengoed met een gigantisch vloekende combinatie de bak in of op pad hoor :')

Straww_

Berichten: 1539
Geregistreerd: 27-12-10
Woonplaats: Midden van het land

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 13:13

Bedankt voor de support, ik heb de champagne maar gewoon besteld bij Ooteman voor €45 :') Deed er alleen een kwartier over, de website is behoorlijk traag (waarschijnlijk door iedereen die wil bestellen).

Ik combineer zoveel mogelijk met zwart, gezien mijn paard en tuig en beschermers dat vaak ook zijn. Dan springt het dekje er mooi uit! En anders doe ik alleen qua bovenkleding een matchende kleur, soms de broek als er bijvoorbeeld grijs of blauw in terugkomt.

JenteC
Berichten: 455
Geregistreerd: 15-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 13:18

Ik heb ook zojuist de champagne besteld _/-\o_ . Duurde inderdaad een kwartier haha, zoooo traag, maar gelukkig wel gelukt.
Bedankt bliksemflits; door jouw foto de knoop doorgehakt :o :P

Gefeliciteerd Ava *\o/* Ink is ook zo mooi, ik wacht even de nieuwe collectie af, maar grote kans dat die ook nog een keer ineens in mn kast erbij ligt :+ ;)

bliksemflits
Berichten: 1632
Geregistreerd: 04-11-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 13:22

Jessie2020 schreef:
Ik vind jouw foto’s er altijd heel stijlvol / sjiek uitzien. Alsof de kleding juist wel heel duur is. Dus dat doe je goed.


Thanks :) Ik denk dat dat ook wel komt omdat ik vooral strakke kleding draag (vind ik zelf prettiger tijdens sporten), iets straks ziet er vaak al snel netter/duurder uit dan een losse trui :)

En Ava die staat echt prachtig! Vooral met dat donkere randje op je paard <3

Faitherr

Berichten: 1183
Geregistreerd: 27-03-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 13:23

hebben jullie een tip voor een shirt/jasje wat past bij de mulberry? Liefst niet van lemieux zelf dus. En evt beenbescherming in die kleur?

Ellen_ov

Berichten: 1337
Geregistreerd: 12-01-17

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 13:34

Ik zocht ook de champagne in cc, maar die is er niet (meer?). Helaas.. ik vind de mink net wat te flets van kleur. De site is inderdaad onwijs traag.

Qua setjes heb ik een blauwe cap en blauwe en grijze rijbroeken. Het grijs is wel neutraal van kleur al pak ik toch de blauwe voor foto’s. Verder zijn m’n handschoenen, rijlaarzen (en met de cross mijn bodyprotector) bruin, en doe ik voor het plaatje er een bruine ruim bij om :D .
Zo is de outfit altijd wel enigszins passend dat ik qua shirt weer kleurtje kan doen of vice versa.

Ellen_ov

Berichten: 1337
Geregistreerd: 12-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 13:37

Luna02 schreef:
Een foto van mijn terracotta te paard <3
[ [url=m/XJc33s.jpg]Afbeelding[/url] ]

Figo88: dit is toevallig ook een Kent en Masters 17,5 inch met een full dekje :)


Wauwww <3 bedankt voor de foto!

xLiez

Berichten: 1902
Geregistreerd: 11-08-14
Woonplaats: Joure

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 13:40

Luna02 schreef:
Een foto van mijn terracotta te paard <3
[ [url=m/XJc33s.jpg]Afbeelding[/url] ]

Figo88: dit is toevallig ook een Kent en Masters 17,5 inch met een full dekje :)


Wauw <3 is echt wel mijn favo Lemieux kleur! Heb hem zelfs dubbel haha. :') Ik had de essential (?) al maar wou toch ook graag de suede want die is wat dunner. Toen ik die tegen kwam op facebook gelijk gekocht. Stiekem wil ik hem ook voor mijn springzadel maar dan gaat 1 van de dressuur weg haha

Afbeelding

Goldie

Berichten: 10451
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: Waarland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 13:48

Figo88 schreef:
Hebben er hier mensen een maat full onder een 17 inch zadel? Is dat te groot of kan het prima? Ik ben nu namelijk toch voor een 17 inch zadel (Kent and Masters, zelfde als wat ik nu heb) aan het kijken omdat dat net wat fijner ligt op de korte rug van mijn PRE. Maar ik ben een beetje bang dat mijn hele collectie dekjes dan straks te groot is.. :') :
Iemand die me misschien een beetje gerust kan stellen..? :o

En hebben jullie als wedstrijd dekjes de suède, mesh of loire? En met een speciale reden?

Full onder 17"
Afbeelding

xMarizka
Berichten: 449
Geregistreerd: 25-09-16
Woonplaats: Joure

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 13:55

Afbeelding
Hier ook full onder 17" dressuurzadel.
Kleiner wel gepast (zus heeft een s/m dekje) maar dat was wel echt te kort!
Maar ieder zadel is anders uiteraard!

Appaloosa9
Berichten: 622
Geregistreerd: 07-06-11
Woonplaats: Heerhugowaard

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 14:06

ik heb net de ink blue voor mijn fries incl baselayer en oornetje gekocht via ooteman. Was niet de bedoeling maar ach :D

Figo88

Berichten: 2647
Geregistreerd: 07-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 14:34

Straww_ schreef:
Ik twijfel over de champagne suede op mijn zwarte ruin, hebben jullie een foto ter illustratie? Ik heb in het vorige topic er eentje gezien op een fries, maar die kan ik natuurlijk met geen mogelijkheid terugvinden :roll:


Ik denk dat dat prachtig staat. Ik zou dus ook zeggen doen! :D

Edit: ik zie dat je hem inmiddels hebt gekocht :j
Laatst bijgewerkt door Figo88 op 24-01-21 14:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Figo88

Berichten: 2647
Geregistreerd: 07-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 14:36

bliksemflits schreef:
Figo88 schreef:
Hebben er hier mensen een maat full onder een 17 inch zadel? Is dat te groot of kan het prima? Ik ben nu namelijk toch voor een 17 inch zadel (Kent and Masters, zelfde als wat ik nu heb) aan het kijken omdat dat net wat fijner ligt op de korte rug van mijn PRE. Maar ik ben een beetje bang dat mijn hele collectie dekjes dan straks te groot is.. :') :
Iemand die me misschien een beetje gerust kan stellen..? :o

En hebben jullie als wedstrijd dekjes de suède, mesh of loire? En met een speciale reden?


Ik heb een 17 inch en altijd maat full van dekjes :)


Dankjewel! Dat stelt me wel wat gerust :j

Figo88

Berichten: 2647
Geregistreerd: 07-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 14:37

ava_krause schreef:
Yeeey! Vandaag jarig en een ink blue set gekregen <3 Dat gaat mijn donkerbruine heel gaaf staan! Ik heb bij elke kleur bijpassende bovenkleding haha, oopsie!

[ [url=m/GerpBJ.jpg]Afbeelding[/url] ]


Prachtig! <3 En gefeliciteerd met je verjaardag! :D

Figo88

Berichten: 2647
Geregistreerd: 07-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 14:39

Goldie schreef:
Figo88 schreef:
Hebben er hier mensen een maat full onder een 17 inch zadel? Is dat te groot of kan het prima? Ik ben nu namelijk toch voor een 17 inch zadel (Kent and Masters, zelfde als wat ik nu heb) aan het kijken omdat dat net wat fijner ligt op de korte rug van mijn PRE. Maar ik ben een beetje bang dat mijn hele collectie dekjes dan straks te groot is.. :') :
Iemand die me misschien een beetje gerust kan stellen..? :o

En hebben jullie als wedstrijd dekjes de suède, mesh of loire? En met een speciale reden?

Full onder 17"
[ [url=m/1ObSgQ.jpg]Afbeelding[/url] ]


Dankjewel! Dat ziet er echt niks te groot uit :)
Wat voor merk zadel heb je?

Figo88

Berichten: 2647
Geregistreerd: 07-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 14:40

xMarizka schreef:
[ [url=m/4TwLGg.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier ook full onder 17" dressuurzadel.
Kleiner wel gepast (zus heeft een s/m dekje) maar dat was wel echt te kort!
Maar ieder zadel is anders uiteraard!


Super bedankt! :D

Goldie

Berichten: 10451
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: Waarland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 14:40

@Figo88:
Een Custom :)