Dat gaat mijn donkerbruine heel gaaf staan! Ik heb bij elke kleur bijpassende bovenkleding haha, oopsie!
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Dat gaat mijn donkerbruine heel gaaf staan! Ik heb bij elke kleur bijpassende bovenkleding haha, oopsie!
JenteC schreef:Ik heb bij 2 nu het bijpassende shirt. En dan bij de huntergreen is de lining van het shirt grijs, dus doe ik m’n grijze broek aan en bij de Chili hetzelfde verhaal maar dan zwart ipv grijs. Als ik er geen passend shirt bij heb, rij ik zelf helemaal in het zwart.
Iemand die toevallig nog de champagne suède op een paard heeft om mij definitief over te halen die nog (proberen) te bestellen?
Straww, op zwart staat alles mooi, doen!

Gaat een top of flop worden bij m'n zadel dus ben heel benieuwd! Jessie2020 schreef:Matchen jullie allemaal je kleding bij het dekje? Ik wilde dat eerst wel gaan doen, maar nu met zoveel dekjes wordt dat te gek. Zijn er mensen die qua ruiterkleding een paar neutrale sets hebben en die dan combineren met bepaalde dekjes?
en vloekt dat zo op mijn cognac tuig.
Deed er alleen een kwartier over, de website is behoorlijk traag (waarschijnlijk door iedereen die wil bestellen).
. Duurde inderdaad een kwartier haha, zoooo traag, maar gelukkig wel gelukt.

Ink is ook zo mooi, ik wacht even de nieuwe collectie af, maar grote kans dat die ook nog een keer ineens in mn kast erbij ligt
Jessie2020 schreef:Ik vind jouw foto’s er altijd heel stijlvol / sjiek uitzien. Alsof de kleding juist wel heel duur is. Dus dat doe je goed.
Ik denk dat dat ook wel komt omdat ik vooral strakke kleding draag (vind ik zelf prettiger tijdens sporten), iets straks ziet er vaak al snel netter/duurder uit dan een losse trui 
. Luna02 schreef:Een foto van mijn terracotta te paard![]()
[ [url=m/XJc33s.jpg]Afbeelding[/url] ]
Figo88: dit is toevallig ook een Kent en Masters 17,5 inch met een full dekje
is echt wel mijn favo Lemieux kleur! Heb hem zelfs dubbel haha.
Ik had de essential (?) al maar wou toch ook graag de suede want die is wat dunner. Toen ik die tegen kwam op facebook gelijk gekocht. Stiekem wil ik hem ook voor mijn springzadel maar dan gaat 1 van de dressuur weg haha
Figo88 schreef:Hebben er hier mensen een maat full onder een 17 inch zadel? Is dat te groot of kan het prima? Ik ben nu namelijk toch voor een 17 inch zadel (Kent and Masters, zelfde als wat ik nu heb) aan het kijken omdat dat net wat fijner ligt op de korte rug van mijn PRE. Maar ik ben een beetje bang dat mijn hele collectie dekjes dan straks te groot is..![]()
![]()
Iemand die me misschien een beetje gerust kan stellen..?![]()
En hebben jullie als wedstrijd dekjes de suède, mesh of loire? En met een speciale reden?

Straww_ schreef:Ik twijfel over de champagne suede op mijn zwarte ruin, hebben jullie een foto ter illustratie? Ik heb in het vorige topic er eentje gezien op een fries, maar die kan ik natuurlijk met geen mogelijkheid terugvinden

bliksemflits schreef:Figo88 schreef:Hebben er hier mensen een maat full onder een 17 inch zadel? Is dat te groot of kan het prima? Ik ben nu namelijk toch voor een 17 inch zadel (Kent and Masters, zelfde als wat ik nu heb) aan het kijken omdat dat net wat fijner ligt op de korte rug van mijn PRE. Maar ik ben een beetje bang dat mijn hele collectie dekjes dan straks te groot is..![]()
![]()
En hebben jullie als wedstrijd dekjes de suède, mesh of loire? En met een speciale reden?
Ik heb een 17 inch en altijd maat full van dekjes
Goldie schreef:Figo88 schreef:Hebben er hier mensen een maat full onder een 17 inch zadel? Is dat te groot of kan het prima? Ik ben nu namelijk toch voor een 17 inch zadel (Kent and Masters, zelfde als wat ik nu heb) aan het kijken omdat dat net wat fijner ligt op de korte rug van mijn PRE. Maar ik ben een beetje bang dat mijn hele collectie dekjes dan straks te groot is..![]()
![]()
Full onder 17"
[ [url=m/1ObSgQ.jpg]Afbeelding[/url] ]