Iriscope schreef:Weet iemand de Neptuna nog ergens met korting in full dressuur? Kan niet slapen dus dan maar shoppen
Ik zoek deze eigenlijk nog in cob dressuur met korting.. maar kan ik nergens meer vinden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Texas02 schreef:HopeDreamer schreef:In de zomer komt de Anazonite ook weer terug
Echt??In de zomer is mijn koopstop wel weer voorbij..
Maar als je de Emerald al hebt, zou je dan niet beter voor een andere kleur gaan? Ik vind hem echt prachtig, maar twee bijna dezelfde kleuren is dan ook weer niet de bedoeling.. Zijn ze bijna gelijk zoals het er op de foto's wel uitziet? Of valt het mee?
Iriscope schreef:Weet iemand de Neptuna nog ergens met korting in full dressuur? Kan niet slapen dus dan maar shoppen
Ik keek even voor je bij Horse Boutique maar daar hebben ze de dressuur helaas niet meer.. Maar nou zag ik dus dat de jump maar €47,40 kost.. Waarom moest ik nou per sé kijken..Ik mag niks kopen..
Drico schreef:Iriscope schreef:Weet iemand de Neptuna nog ergens met korting in full dressuur? Kan niet slapen dus dan maar shoppen
Ik zoek deze eigenlijk nog in cob dressuur met korting.. maar kan ik nergens meer vinden
ricojoreen schreef:Sunniva schreef:Ik ben benieuwd naar de andere nieuwe kleur!
Hier nog steeds op zoek naar een bijpassende baseliner/shirt en/of vestje voor bij de steel blue. Als iemand iets te koop heeft of weet maat S eventueel M dan hoor ik het graag!
Past de winter lake baselayer van ps er niet bij?