ElCid schreef:Een zichzelf respecterende cowboy wil nog niet dood gevonden in een soft seat. Nee, die zijn echt voor de verwende city slickers
.
mwah...helaas moet ik onszelf wel zo'n beetje tot die laatste categorie rekenen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sandra_H schreef:mwah...helaas moet ik onszelf wel zo'n beetje tot die laatste categorie rekenenmaar wij willen nooit meer iets anders dan een hardseat
Petrichor schreef:Wat een spuug lelijk zadel die laatste!
DubbelFun schreef:Beauty is in the eye of the beholder ....
Ik vind ze geen van beide mooi, maar wel knap hoe het gemaakt is. Net als sommige tooling een waar kunstwerk kan zijn, maar veel te druk om nog echt mooi te zijn.
germie schreef:Ik zag vorige week nog ergens een Vaquero model online, niet het merk hier in Nederland. Ze zijn er dus nog steeds. Wel interessant.
Ja hoor, mijn oog heeft een dure smaak, valt nu op een Dale Chavez, haha.
Skippy01 schreef:germie schreef:Ik zag vorige week nog ergens een Vaquero model online, niet het merk hier in Nederland. Ze zijn er dus nog steeds. Wel interessant.
Ja hoor, mijn oog heeft een dure smaak, valt nu op een Dale Chavez, haha.
Uiteraard zijn die er nog steedser zijn nog altijd echte cowboys en cowgirls ook
![]()
Veel beeldmateriaal wat ik uit Californië zie van kennissen, toont nog die vaquero zadels![]()
Ik vind ze zó gaaf!
Popstra schreef:D ring word gebruikt om een borsttuig aan vast te maken. Voor de show.
Ik show sommige paarden ook met borsttuig. Een mooie met zilver maar puur voor de show
Veelal bij mijn bredere jongens
JudithO schreef:Ik gebruik die kleine ringetjes aan de voorkant ook om van alles aan vast te knopen. Halstertouw, longeerlijn, etc. Longeerlijn uiteraard wel opgerold, alleen tijdens het rijden. Ik kan niet meer zonder.
Summerdreams schreef:Leuk paard hoor, echt een pupje nog he
Nielojram schreef:Dat zadel rij je toch al een poos mee op die jonge ruin?
Petrichor schreef:Summerdreams schreef:[ [url=m/bnuq3y.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/k0QMdS.jpg]Afbeelding[/url] ]
Blije billen
Dat ziet er heel fijn uit, is dit fijner/zachter dan een schaap?