Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Faline schreef:Weet iemand welk merk dit is en waar te kopen?
Vond ze hier: https://nouw.com/maricalindberg/lika-som-bar-33087324
Maar wordt er qua taal niks uit wijs.
[ Afbeelding ]
spruitje12 schreef:Ik vroeg mij af of iedereen die start met de Rambo micklem multi bridle het ringetje op de neus afplakt. Ik zelf dit deed dit altijd echter zag ik gister op indoor Brabant dat de topruiters ook met dit hoofdstel reden zonder dit af te plakken. Heeft iemand hier navraag bij gedaan bij de KNHS, of het nou toegestaan is?
Faline schreef:Ik sta op het punt om de lingus fairfield te bestellen, maar ik zou toch nog graag even horen hoe de leerkwaliteit van fairfield is?
Qua vormgeving is het precies wat ik zoek, maar ik wil wel ook zacht en soepel leer...
Fenne schreef:Ik heb na heel lang twijfelen en lezen besloten om de Rambo Competition te bestellen voor mijn pony. Het probleem was vooral dat mijn pony een zeer klein hoofdje heeft en neigt naar maat shet.
Ze gaven aan dat de Rambo klein viel dus heb ik de gok genomen om maat pony te bestellen. Hij lijkt goed te passen.[ [url=m/1FArhj.jpg]Afbeelding[/url] ]
pluisje88 schreef:__elise__ schreef:Hoi, ik kom hier ook even binnenvallen!
Ik wil eigenlijk van mijn neusriem en sperriem af. Deze heb ik eigenlijk toch altijd heel los zitten en volgens mij hebben ze zo toch haast geen zin![]()
Ik heb mijn oog laten vallen op de Contour Physio. Ik vind alleen erg weinig ervaringen met dit hoofdstel. Kan iemand hier er misschien meer over vertellen, en hoe deze bevalt?
Edit, linkje: https://barefoot-saddle.nl/longeren/149 ... IO-2-02_NB
Wat wil je weten?
spruitje12 schreef:nouklime schreef:Mijne is binnen en past!
[ [url=m/ZcwNJR.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/TFUsm7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat zit hij mooi! Is dit een cob? Welke frontriem maat heb je er op zitten?
Benfan schreef:Sinds deze week een namaak van de ps of sweden high jump. Super kwaliteit leer, en dat voor een prikkie. Paard reageerd er goed op. Nu alleen een frontriem vinden die past. Doorsnee frontriemen hebben het lusje te klein merkte ik. Iemand een idee waar ik een frontriem kan vinden?