Ik heb net weer een flink aantal berichten moeten verwijderen omdat er dekens worden aangeboden. Houden jullie er rekening mee dat dit niet de bedoeling aub
Banyu
Geplaatst: 28-03-18 00:16
De bucas recuptex met 60€ korting besteld bij divoza.
Levertijd verwachten ze 03-04. Bij Epplejack nog onbekend.
Ik heb de recuptex bij Epplejeck besteld met mijn verjaardagskorting. De maat die ik nodig heb was niet leverbaar, maar de klantenservice heeft het netjes opgelost door me een andere maat te laten bestellen en het aan te passen in de bestelling naar de juiste maat, gezien mijn bon maar tot 7 april geldig is.
Bij Epplejeck verwachten ze dat maat 206 'in april' weer leverbaar is, maar een datum is nog niet bekend volgens mij
Hebben jullie ook dat de zomer recuptex wat stugger/strakker lijkt te vallen dan de normale variant en dat ook de clipsluiting aan de voorkant anders is?
Ik wil er graag één aan gaan schaffen voor mijn oudje. Alleen ik rij niet meer op haar. Zijn er bokkers die een deken hebben voor een paard waar niet meer mee gereden word? Hoe doen jullie dat? Kan ie eventueel altijd op blijven liggen?
Banyu
Geplaatst: 02-04-18 21:44
Je kan de deken er geleidelijk aan wel opleggen. Maar wordt ook aangeraden om er iedere keer een pauze in te lassen, omdat ze er anders gewend aan kunnen raken.
Aangezien divoza aangaf dat de verwachtingen van de leverdatum 3 april is. Kan ik niet meer wachten! Al gok ik zomaar dat het eind april ergens gaat worden. Maar hij zal vanzelf wel komen! En voor die bijna €80 korting wacht ik er met liefde op!
Ik heb een kleine maat bij EJ besteld (een hele tijd geleden), deze is al een paar keer uitgesteld en staat nu voor 'begin april'. Maar bij andere winkels is het inmiddels al naar mei uitgesteld, dus ik denk niet dat het er veel eerder zal zijn..
Ik heb een kleine maat besteld bij de Hypostore. De levertijd was daar eerst 30 maart maar een paar dagen daarvoor kreeg ik bericht de levertijd nu 30 april is.