[Info] Geef je lederwaren een 2e leven en verf ze!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [Centraal]Geef je lederwaren een 2e leven en verf ze!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 19:00

maar, in de vouwen is de originele kleur van de laag ook al gebarsten en kwam er donkerbruin/zwart tevoorschijn, dus ik vind het niet heel gek als hier met de geverfde laars ook donker onder veschijnt. Evenals de binnenkant van de kuit, daar zit bij mij ook een schaafplekje waar de laars het tuig raakt.

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 19:07

nee daar heb ik totaal geen last van aan de binnenkant van de laars.

butengeweun

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 19:58

Het is wat anders dan paardentuig maar misschien ook leuk om te zien.

na heel wat laagje zijn we van zwart naar 90% dekend

1 laagjes
Afbeelding
3 laagjes
Afbeelding
8 laagjes
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 20:19

niet mijn stijl, maar erg leuk idee! :-) Wel erg benieuwd naar het eindresultaat!
(ik zie dat jij hetzelfde probleem als mij hebt.. overal vind je glittertjes :P tip: eerst glitters dan de rest voor de personen na ons, of goed afplakken )

annick12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 20:24

die schoenen zij leuk geworden zeg :j

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 20:29

Ik vind 1 laagje der wel leuk uitzien eindelijk! Lekker holograpic

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 20:37

Verschrikkelijk sorry

Yinthee
Amadeus <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 20:38

Mijn ding is het ook niet, maar ben benieuwd naar je eindresultaat en hoe het zich houdt bij gebruik :j

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 00:13

lovey_ou schreef:
Ik vind 1 laagje der wel leuk uitzien eindelijk! Lekker holograpic

Ja, vond ik eigenlijk ook.

butengeweun

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 12:38

StalNollie schreef:
Verschrikkelijk sorry

ALs het normale schoenen zouden zijn zou ik ook denken verschrikkelijk. Gelukkig draag ik ze alleen met dansen en dan mogen ze van mij wel schiteren en opvallen.

Heb er een klein rondje op gedaan en ben blij dat ik mijn bandjes niet gedaan heb. De randjes krijgen even een laagje gladde nagelak anders heb ik schuurwonden. de verf barste niet maar volgende week even 3 uur er mee aan de bak en dan kijken hoe ze het houden.

Leen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 15:04

StalNollie schreef:
Verschrikkelijk sorry

Zou een mooi topic zijn als iedereen zei wat die lelijk vond he? Beetje respect hebben is niet overbodig.

sophianemo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 15:23

Leen_ schreef:
StalNollie schreef:
Verschrikkelijk sorry

Zou een mooi topic zijn als iedereen zei wat die lelijk vond he? Beetje respect hebben is niet overbodig.

Inderdaad.

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 15:31

Leen_ schreef:
StalNollie schreef:
Verschrikkelijk sorry

Inderdaad, of het op zijn minst netter verwoorden.

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 15:33

Ik dacht al wel dat het dansschoenen waren, anders waren ze wel echt vreselijk geweest := Vind ze nu best oke :j

_Natasja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 15:38

Ik vind ze leuk. :j

Als t bij je past als persoon zou je ze ook gewoon kunnen dragen.

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 16:32

Leen_ schreef:
StalNollie schreef:
Verschrikkelijk sorry

het is een open topic en iedereen mag hierbij zeggen wat hij vind. en we geven elkaar hier kritiek opbouwend of zeggen we als we zelf iets niet mooi vinden.

en ik vind het verschrikkelijk en er staat toch al sorry bij.
en ieder zijn smaak toch, deze meid geeft zelf aan dat zei ze mooi vind met het dansen prima toch.
en misschien valt het inderdaad met dansen onder zo'n mooie jurk wel mee, wie weet.
maar voor nu mijn mening.

heeft totaal niks met respect te maken hoor.

Jenny_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 17:09

Ik ben aan de slag gegaan met mijn hoofdstel die ik wil gebruiken op mijn fries voor de cross

voor het verven:
Afbeelding

na:
Afbeelding

vind wel goed gelukt

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 17:12

Je Fries in de cross? :))

Jenny_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 17:12

Nies_ schreef:
Je Fries in de cross? :))

haha ja amateur nivo hoor don't worry :D

wilde ermee aangeven dat het om zwart paard ging haha

Leen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 17:15

StalNollie schreef:
Leen_ schreef:

het is een open topic en iedereen mag hierbij zeggen wat hij vind. en we geven elkaar hier kritiek opbouwend of zeggen we als we zelf iets niet mooi vinden.

en ik vind het verschrikkelijk en er staat toch al sorry bij.
en ieder zijn smaak toch, deze meid geeft zelf aan dat zei ze mooi vind met het dansen prima toch.
en misschien valt het inderdaad met dansen onder zo'n mooie jurk wel mee, wie weet.
maar voor nu mijn mening.

heeft totaal niks met respect te maken hoor.

Vind je dat opbouwende kritiek dan? Ik vind het gewoon onbeschoft. De reactie die onder je stond was heel wat beschaafder, en toch was het dezelfde conclusie. Mensen geven hier ook geld aan uit, dat jij het niet mooi vind kan je dan nog voor je houden. Als je er nu nog iets nuttigs bij had gezet, tot daar aan toe. Maar enkel verschrikkelijk sorry vind ik gewoon ronduit onbeschoft.
Er zit veel werk in, het heeft haar ook geld gekost. Kleine moeite om dan of je tekst wat beleefder te zetten, of gewoon niets te zeggen. Er zijn hier zoveel dingen voorbij gekomen dat ik niet mooi vind. Als iedereen zou zeggen wat ze niet mooi zouden vinden dan zou het hier een leuk topic worden.
Maar als je echt je menig geeft, geef dan een mening waar iemand nog iets mee kan. "Het is niet mijn ding, maar misschien kan je het zo en zo doen". Dan heb je nog steeds je punt duidelijk gemaakt, maar de persoon in kwestie heeft er iets aan. Het enige wat ze nu kan hebben, is dat ze twijfelt of het wel een goed plan was, en hoe mensen haar gaan bekijken als ze schoenen aan heeft.
Ik vind dit wel respectloos, maar goed, ieder zijn mening over respect dan maar?

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 17:18

Ik zie het probleem niet. Als zij het verschrikkelijk vindt, vindt ze het verschrikkelijk. Niet niet mooi, of niet haar smaak, maar gewoon verschrikkelijk. Zie niet in waarom je dat niet zou mogen zeggen. Als een ander het helemaal hemels vindt is dat toch ook prima. Als je je daar allemaal wat van aan trekt kun je beter wat therapie gaan volgen om over je onzekerheden heen te komen.

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 17:23

en vond dit topic zo leuk omdat we elkaar dingen lieten zien en daar ook gewoon eerlijk over konden zijn. en paar pagina's terug gaf ik al eerder een reactie op die roze laarzen, en dat was zo'n zelfde reactie volgens mijn.
doe niet zo moeilijk zou ik zeggen dit topic gaat juist goed omdat wel elkaar respecteren op mening. tenminste zo kwam het voor mijn over. en ik zal zeker zo blijven reageren als ik iets niet mooi vind.

als ik zou zeggen wauw, dan zo het ook onbeschoft zijn omdat er geen uitleg bij geef? opbouwend mag altijd maar afbouwend niet.

sannedeedee1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 17:26

Echt jeetje, iemand die iemands blijdschap komt verpesten!
Als iemand dat mooi vind, dan hoef jij het niet mooi te vinden, en als je het niet mooi vind dan houd je gewoon je mond.
Bij mij op stage/werk (Miss Etam) vind ik ook veel dingen echt ronduit lelijk, maar op dat moment moet je, je even in iemand anders verplaatsen waarom zij dat mooi vind, of gewoon wat die gene haar/zijn smaak is.
Jij hoeft er niet mee rond te lopen, dus waarom zou je er krititiek op hebben?!

Als het niet je stijl is prima toch? maar zoals anderen die erbij zetten dat het niet hun stijl is, maar het wel een leuk idee is, komt al veel beter over dan: verschikkelijk

Zo dat is er uit :o

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 17:31

StalNollie schreef:
en vond dit topic zo leuk omdat we elkaar dingen lieten zien en daar ook gewoon eerlijk over konden zijn. en paar pagina's terug gaf ik al eerder een reactie op die roze laarzen, en dat was zo'n zelfde reactie volgens mijn.
doe niet zo moeilijk zou ik zeggen dit topic gaat juist goed omdat wel elkaar respecteren op mening. tenminste zo kwam het voor mijn over. en ik zal zeker zo blijven reageren als ik iets niet mooi vind.

als ik zou zeggen wauw, dan zo het ook onbeschoft zijn omdat er geen uitleg bij geef? opbouwend mag altijd maar afbouwend niet.

Dat waren mijn laarzen denk ik? Weet het al niet eens meer :))

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 17:58

Het leven bestaat niet alleen uit positiviteit, ook negativiteit en daar kan je toch wel mee leven hopelijk? Jammer dat iemand het verschrikkelijk vind maar als we het negatieve zouden weg proppen dan wordt het allemaal wel eenzijdig. waarom voor je houden als je het niet mooi vindt? Vrij om je mening te geven