Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
StalNollie schreef:Verschrikkelijk sorry
Leen_ schreef:StalNollie schreef:Verschrikkelijk sorry
Zou een mooi topic zijn als iedereen zei wat die lelijk vond he? Beetje respect hebben is niet overbodig.
StalNollie schreef:Leen_ schreef:Zou een mooi topic zijn als iedereen zei wat die lelijk vond he? Beetje respect hebben is niet overbodig.
het is een open topic en iedereen mag hierbij zeggen wat hij vind. en we geven elkaar hier kritiek opbouwend of zeggen we als we zelf iets niet mooi vinden.
en ik vind het verschrikkelijk en er staat toch al sorry bij.
en ieder zijn smaak toch, deze meid geeft zelf aan dat zei ze mooi vind met het dansen prima toch.
en misschien valt het inderdaad met dansen onder zo'n mooie jurk wel mee, wie weet.
maar voor nu mijn mening.
heeft totaal niks met respect te maken hoor.
StalNollie schreef:en vond dit topic zo leuk omdat we elkaar dingen lieten zien en daar ook gewoon eerlijk over konden zijn. en paar pagina's terug gaf ik al eerder een reactie op die roze laarzen, en dat was zo'n zelfde reactie volgens mijn.
doe niet zo moeilijk zou ik zeggen dit topic gaat juist goed omdat wel elkaar respecteren op mening. tenminste zo kwam het voor mijn over. en ik zal zeker zo blijven reageren als ik iets niet mooi vind.
als ik zou zeggen wauw, dan zo het ook onbeschoft zijn omdat er geen uitleg bij geef? opbouwend mag altijd maar afbouwend niet.