Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
uudje schreef:pmarena schreef:Ah ja van Grandeur hebben ze daar hele mooie pads van inderdaad
Je woont toch in Nederland? Dan hoor je helemaal niet in België te kunnen bestellen
Haha, je bent niet de eerste die dat zegt, Miriam Hofstede zei ook al, die had je ook bij mij kunnen bestellen , heb haar beloofd dat ik het schaap ervoor bij haar bestel
pmarena schreef:Shirley: als ze de Torsion niet zo heel fijn vond, kan dat dan niet gekomen zijn door de erg korte singel die niet zo comfortabel aanvoelt?
Het zadel zelf ligt er best netjes op tochZie profiel, Rena haar eerste boomloosje was ook een Torsion in die kleur
De originele seatsaver van Torsion vond ik "ruk", bontje is een prima keuze
Shirley schreef:Zet dan ook "na het ritje"
Maar mooi paard en mooi zadel
pmarena schreef:Jeutje wat een lange voorpluk, daar kan die van Rena 25 keer in
Ik hoor ook zelden iemand die er last van heeft hoor, en bij de een Torsion sluit hij ook veel mooier aan dan bij de andere. De eerste die ik had die was echt niet tof, hele geul tussen eind seatsaver en begin cantle
De 2e was al iets beter, daarbij duurde het een uurtje voordat het scheit-irritant werd
En degenen die de Torsions na mij gebruikt hadden vonden het allemaal wel okee volgens mij
Ik was in ieder geval dolblij toen ik (licht gefrustreerd over die suffe te korte zittingen) ging zoeken naar alternatieven, de toen net op de markt gebrachte Barefoot in Duitsland te koop zag staan met zo'n flapje aan de achterkant
Ben zelf gewoon erg iebelig op vervelende randjes en dingen die niet kloppen, dat gaat me na verloop van tijd steeds meer irriteren dan