Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
karev schreef:dubbele, stevige. vandaagweer lekker gehobbeld. aardig wat rare sprongen en manouvres uitgezeten. Karev is op conditiebootcamp. We draven heel veelmomenteel. Ik rji zo´n 45 min, maar wel steeds een groter rondje. begint zijn vruchten af te werpen. Peerd word steeds enthousiaster, oortjes er op, houd lang vol, en word wat brutaler,hihi.
ook nog even een vieze dikke rhodesian ridgeback klappen gegeven. Die kwam ineens achter ons aan vanaf een boerderij. Stak zo de weg over, en zou ons even aan. Baasje stond er wat bij te gillen en te bléren, maar beest luisterde niet.. Heb hem even fijn bewerkt met mijn zweep. Karev bleef zo koel, onvoorstelbaar. Dat beest kwam er telkens weer met een rotgang aan gedreigd met open bek en blaffend. en terwijl ik op haar rug dat beest aan het afweren was, stond karev erbij, zo van, doe je ding maar even baasje,ik wacht wel even.. Heb de eigenaar nog even vriendelijk bedankt voor deze welopgevoede hond. En haar even duidelijk gemaakt dat ze blij mocht zijn dat mijn paard op dat moment zo braaf was, anders had het een duur verhaal kunnen worden voor haar.
karev schreef:daar is ie dan.
voor we gingen
halverwege
karev schreef:de haren zijn wel wit, alleen in de zomervacht zie je het niet, ja de onderste haartjes wel. Maar eloof me,ze zijn echt wit. en helaas kunnen de zweetkliertjes echt stuk. Ikhad het met boomzadel ook( eenwel passende), dat g\het daar droog bleef.
karev schreef:ook nog even een vieze dikke rhodesian ridgeback klappen gegeven. Die kwam ineens achter ons aan vanaf een boerderij. Stak zo de weg over, en zou ons even aan. Baasje stond er wat bij te gillen en te bléren, maar beest luisterde niet.. Heb hem even fijn bewerkt met mijn zweep. Karev bleef zo koel, onvoorstelbaar. Dat beest kwam er telkens weer met een rotgang aan gedreigd met open bek en blaffend. en terwijl ik op haar rug dat beest aan het afweren was, stond karev erbij, zo van, doe je ding maar even baasje,ik wacht wel even.. Heb de eigenaar nog even vriendelijk bedankt voor deze welopgevoede hond. En haar even duidelijk gemaakt dat ze blij mocht zijn dat mijn paard op dat moment zo braaf was, anders had het een duur verhaal kunnen worden voor haar.