Tancreda4 schreef:Jeps we zijn geslaagd! misschien wel een zadel van iemand hierIk heb een Ruiz Diaz gekocht, nog nooooit van gehoord, maar die lag helemaal goed op Wietje en ik zat er ook nog het lekkerst van alle geprobeerde zadels in. Ik heb nog kieffer, prestige langs zien komen, de andere namen ben ik alweer een beetje vergeten
Hij had een hele rits mooie zadels mee. Had de prijsklasse genoemt, dat ik dressuur wilde en dat mijn peerd breed was. hIj had ook een hoop zadels die veelte smal waren (medium bomen). Ik denk dat hij er een stuk of 8 a 9 op heeft gehad, en ik heb er 4 (of was het 5?) uitgeprobeerd met rijden.
Hij zit hier idd ook niet om de hoek (Lieshout toch? Dat is 120 km van ons vandaan) maar hij had mij zo geplanned dat hij toch in de buurt was. Kwam uit zoetermeer en ging na mij nog naar Gouda (was toen serieus tegen 2100 uur savonds!! Echt lange dagen).
Da's mooi te horen en gefeliciteerd met je nieuwe zadel! Even gespiekt en naar mij is het 41 km, dus dan weet ik iig al dat hij ook voor een tweedehands zadel naar mij zal komen.
Nu nog even m'n springzadel verkocht krijgen en ik kan 'm bellen