Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Rizette schreef:Ben op zoek naar een dekje met een ruit. PS had deze toch? Is nu uit het assortiment maar weet iemand nog hoe het dek werd genoemd? Met donkerblauw en groen er in dacht ik.
DinkeyGirl schreef:Rizette schreef:Ben op zoek naar een dekje met een ruit. PS had deze toch? Is nu uit het assortiment maar weet iemand nog hoe het dek werd genoemd? Met donkerblauw en groen er in dacht ik.
Ja dat is de midnight green checkered. Ik heb hem ook, er stond er pas nog 1 op MP.
[ Afbeelding ]
*edit* die van MP is verkocht maar bij PS zelf is hij wel nog te koop met korting, als je zoekt op tartan checked en bij hypostore als je zoekt op midnight green checkered*
Maartje_M schreef:Heeft iemand enig idee welke legging (hoeft niet perse PS te zijn) lijkt op die van de Power Femme serie? Ik heb de mijne net geslooptik vind vooral de hele stevige band aan de bovenkant fijn en de pijpen waar geen verdikking aan zit
Texas02 schreef:Ik heb de New Maroon toch gehouden, en zeker geen spijt van! Het was al iets donker toen ik de foto's maakte, dus het is niet helemaal de beste kwaliteit. Maar hij staat prachtig!![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
_Lorette_ schreef:Maartje_M schreef:Heeft iemand enig idee welke legging (hoeft niet perse PS te zijn) lijkt op die van de Power Femme serie? Ik heb de mijne net geslooptik vind vooral de hele stevige band aan de bovenkant fijn en de pijpen waar geen verdikking aan zit
De Tanya? Ik heb de Power Femme collectie niet, maar heb meerdere tanya leggings vanwege die brede en stevige band.
Maartje_M schreef:Heeft iemand enig idee welke legging (hoeft niet perse PS te zijn) lijkt op die van de Power Femme serie? Ik heb de mijne net geslooptik vind vooral de hele stevige band aan de bovenkant fijn en de pijpen waar geen verdikking aan zit