Plop1997 schreef:Een aantal maanden geleden was ik op zoek naar een nieuwe jas omdat mijn oude het had begeven. Ik wilde graag de Oak waterdichte jas van Lemieux in maat 38 maar die was toen overal uitverkocht. Wel kon ik een Navy in maat 40 vinden dus dan maar een maatje groter want dan had ik een jas voor de winter.
[ [url=m/O0cs6c.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn moeder vond deze jas ook geweldig omdat hij zo lang en waterdicht was. Nadat vandaag haar eigen jas zo was doorgeregend wilde ze ook een lange waterdichte jas dus wij een aantal ruiterzaken af. Uiteindelijk vonden we dezelfde jas bij de Equidrome en jawel een Oak in maat 38! Mijn moeder paste de 38 niet en wilde liever de blauwe dus stelde ze voor dat we deden ruilen, dan kreeg ik de nieuwe jas in maat 38 en zij krijgt mijn navy in maat 40 (nadat hij grondig gewassen is)
[ [url=m/gt4QiT.jpg]Afbeelding[/url] ]
Soms lopen dingen vreemd maar dit was echt een kwestie van ultiem geluk hebben! Ook op deze jas was korting vandaag dus beide jassen hebben we met 25% korting kunnen scoren. Mijn moeder is dolblij met de split achterin, ze rijdt geen paard maar vond het super handig voor mee te fietsen. Dus nu ook een niet ruiter volledig fan van Lemieux
Oh das mazzel!!! Fijn!!
Haha, altijd leuk dat een niet ruiter ook fan is, snap ik wel, deze jas is echt super fijn