Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Roelke schreef:En staat ook fantastisch op de haflinger trouwens, kwetal!
Roelke_ schreef:Kwetal: Ik zag de foto's vanmorgen al op de ghost Facebook pagina en dacht dat het jouw haf was, oeps! Zit 'ie ook lekker of is dat nog niet geprobeerd?
Je wordt er inderdaad hebberig van, al die leuke modellen en mooie kleurtjes en leersoorten, skippy01!
Jackytje schreef:Hé, op Equitana heb ik er ook zulke gezien. Nog staan twijfelen.. want er zat een leuke gevlekte tussen. Toch maar niet gedaan. Desalniettemin ook gewoon blij met mijn FRA bontje.
Vandaag de BM van DD getest op mijn ruin, Boris. Ja, hij is echt een mastodont. Enfin, qua schofthoogte is hij niet zo groot maar hij is gewoon breed. Mag dringend wat meer werken. Nou, die BM's zitten heerlijk. Je voelt je paard heel erg goed, lekker close contact. Nadeel daarvan is dat het wel breed zit, zeker bij een breed paard. Daar zit momenteel mijn enigste twijfel, anderzijds heb ik nu wel een zadel om hem aan het werk te zetten en bijgevolg te doen vermageren.
[ [url=m/al9b8O.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/vJoth7.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/1Fig2n.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zadel kan nog wat naar achteren en ik heb een grotere pad nodig.
Ollytje schreef:wat een prachtig paard, moest ik ff zeggen hoor....wauw
Fabster schreef:Ik ben 1 van de weinige die de nieuwe Ghost niks vind, denk ik. Mij teveel zadel. Ben nog steeds zielsgelukkig met mijn Quevis