Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Kwetal schreef:Phillipa schreef:Het lijkt me eigenlijk vrij lastig om in deze en de florac licht te rijden in draf, of valt dat mee?
Hoezo??? Het is gewoon een boomloos zadel, maar met een wat ander design dan de rest.....
tjaakje schreef:Die Ghost zadels zien er erg mooi uit! Een smalle zit zou op mijn brede paard ook fijn zijn. Maar ik ben wel bang dat ik door de korte zweetbladen elke keer met een natte broek van m'n paard stap. Hij zweet nogal snel en veel.....
Buitenzinnig schreef:Marcella, thnx!
Er kan inderdaad prima een dekje onder hoor, om je benen vrij van paardenzweet te houden.
lotje5lotje schreef:Zou dit iets zijn om inlages van te maken, 2 cm dik??? (dit kan op maat gesneden worden door de winkel)
"Nasa foam/ traagschuim SG 65 sensus protect
traagschuim/visco elastische/memory foam/ nasa foam dit product
kent velen namen.
Wij verkopen de geschuimde kwaliteit met een open cel structuur
de protect kwaliteit antibacterieel voor gebruik in de zorg sector.
word meestal verkocht als topdek op een te hard matras.
of boven op de kussens in een caravan die omgebouwd worden tot bed.
minimum aanbevolen dikte 5 cm."
Als iemand nog tips heeft voor materiaal in dekjes?????
tjaakje schreef:Buitenzinnig schreef:Marcella, thnx!
Er kan inderdaad prima een dekje onder hoor, om je benen vrij van paardenzweet te houden.
Ja, das waar... maar vind het juist zo mooi dat ze er zo klein en minimaal uitzien. Met een groter dekje doe je dat weer een beetje teniet. Enne, ik moet van mijn portemonee op zoek naar minpunten aan die Ghost...... ik heb een goed zadel en mag er niet nog een vind ik...