PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-22 23:13

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-22 01:06

anoukwendy schreef:
Texas02 schreef:
Gaaf, gefeliciteerd!! Waar doe je dan aan mee, om kans op zoiets te maken?

Waffle site op fb, Maar daar moet je voor worden uirgenodigd door een vriend die er al inzit

Ah, ok! Dankjewel!

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-22 07:11

Zamba schreef:
anoukwendy schreef:
Waffle site op fb, Maar daar moet je voor worden uirgenodigd door een vriend die er al inzit

Wil je mij uitnodigen hahaha

Dan moet je me eerst als vriend toevoegen op fb :') wat ik zeg, je kan alleen uitgenodigd worden door een vriend die er al inzit

mariekie

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-22 08:42

Klopt het dat de grenaldine top niet match met het dekje?
Het dekje is meer oranje en het shirt meer rood.

annaxmaex

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-22 09:03

mariekie schreef:

Van Anky heb je shirts die er goed bij passen. De Anky polo summer Berry. Nu met korting bij Ruitergoed
Zonder flits

Afbeelding
Met flits

Afbeelding

lideli

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-22 09:04

mariekie schreef:

Dat het dekje en shirt niet dezelfde kleur zijn klopt, maar het is niet zo erg dat het absoluut niet bij elkaar past
Afbeelding

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-22 09:19

Dat vind ik dus onacceptabel als het items zijn van hetzelfde merk en ze dezelfde kleur hebben. Gooi er dan nog maar 10 testrondes tegenaan om de kleuren op verschillende materialen hetzelfde te krijgen. Ik weet hoe lastig het is, maar binnen een merk wil ik een echte topmatch op de kleuren. Dat zou de standaard moeten zijn, zodat je heel eenvoudig een set kunt kopen en zoeken naar een match bij andere merken (eventueel goedkoper) optioneel is.

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-22 10:07

_Lorette_ schreef:
Dat vind ik dus onacceptabel als het items zijn van hetzelfde merk en ze dezelfde kleur hebben. Gooi er dan nog maar 10 testrondes tegenaan om de kleuren op verschillende materialen hetzelfde te krijgen. Ik weet hoe lastig het is, maar binnen een merk wil ik een echte topmatch op de kleuren. Dat zou de standaard moeten zijn, zodat je heel eenvoudig een set kunt kopen en zoeken naar een match bij andere merken (eventueel goedkoper) optioneel is.

Ben ik wel met je eens inderdaad :)

Vind ook dat ze die pasvorm aan moeten passen, ze zitten zo raar die shirtjes !

mariekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-22 10:12

Oké bedankt! Zat al de kaartjes te checken of ze geen foutje hadden gemaakt bij de ruitersport zaak
De top gaat dan denk ik retour…

Britt_xxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-22 10:13

Ben het helemaal eens met Lorette, ik had het ook met de Ice Blue van ES. Was toen zo teleurgesteld dat het shirtje niet 100% bij het dekje past. Denk je binnen het merk te kopen, voor een hoge prijs at that, en dan matcht het niet.

annaxmaex

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-22 10:17

Kimley schreef:
_Lorette_ schreef:

Ben ik wel met je eens inderdaad :)

Vind ook dat ze die pasvorm aan moeten passen, ze zitten zo raar die shirtjes !

Ik dacht dat ik de enigste was die daar zo over dacht, maar die vision tops zitten zo raar. Bij deze als iemand interesse heeft in een Vision top Champagne in XL, die mag voor een goed bod weg.
Ze vallen echt raar bij de schouders ook :\

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-22 13:18

Ik heb ook bijna geen shirts van Es inderdaad vanwege de slechte pasvorm. Heb alleen de paarse met kant volgens mij. Echt zonde :j

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-22 13:31

Ik vind dat een match binnen hetzelfde merk en dezelfde kleur ook wel vanzelfsprekend moet zijn.

Ook de reden dat ik bij de Steel Blue geen bandages heb, vind de kleur zo afwijkend! Snap best dat het moeilijk is met verschillende materialen maar kom op zeg, voor hun prijzen mogen ze idd wat uitgebreider testen :=

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-22 14:06

Ik had het Emerald shirt, maar dat was ook een beetje een andere kleur dan het dekje en inderdaad geen fijne pasvorm. Het bordeaux shirt had ik ook, wel dezelfde kleur als het dekje maar ook geen fijne pasvorm. Ik heb beide weer verkocht. Bij de Bordeaux heb ik nu een shirt van QHP, die zit wel heel fijn. Bij de Emerald draag ik meestal donkerblauw.

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-22 14:19

Ik had toen bij de ES glitter de shirt besteld maar weer terug gestuurd was echt flut kwaliteit en door de harde kraag ook echt niet fijn. Ik heb nu veel shirts van kramer die erbij passen en ook wat kingsland shirts

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-22 14:37

De vestjes en jasjes zijn wel top van Es :D

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-22 15:39

Ja, het jasje leek me wel top inderdaad, ik had de Monaco Blue toen een keer aangepast bij de EJ. Zat heel fijn, maar hij was me toch echt te duur..

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-22 15:56

De jasjes zijn wel top inderdaad, al draag ik die niet bij de paarden, daar zijn ze me te kwetsbaar voor. De vesten zijn vaak net wat aan de korte kant vind ik. Ps en Anky valt over t algemeen wat langer :j De kingsland shirts zijn hier ook altijd goed idd :j

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-22 16:36

Suus__ schreef:
Ik zag op een van de FB-groepen een Pistchio oortnetje te koop. Iemand die veel bandages had ingekocht

Die heb ik gekocht.
En amazonite en crystal grey. _/-\o_

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-22 16:37

Ik vind die shirts wel fijn, maar allemaal lange mouwen. Ik rijd zowat het hele jaar met korte mouw.
En vind het inderdaad ook zonde als je hetzelfde merk koopt en de kleur is niet hetzelfde.

Flubberboot

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-22 18:00

Ik rijd gewoon in sportshirtjes van de scapino _O- Lekker goedkoop en zitten heerlijk! Als je dan een neutrale kleur pakt, past het nog bij veel dekjes ook!

Edit: Wel gek dat spullen van hetzelfde merk in dezelfde kleur niet matchen... Zou eigenlijk wel moeten voor die prijs vind ik

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-22 18:33

Ik kan dat geld ook echt niet uitgeven aan kleding. Vind shirtjes/truien na een tijdje niet meer fris en dan heb ik liever goedkopere shirts. Heb allerlei polo's, met en zonder mouw in donkerblauw/zwart. Dat kan altijd.

In het dorp bij Ruiterstad was het vorige week 70% korting op alle kleding van winter '21/'22 en eerder.
Had een winterjas, een vest van Eskadron en een trui van ANKY. Ipv €389,- hoefde ik maar €67,- te betalen.

Er hing helaas geen PS of ES ;)

Flubberboot

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-22 18:57

Oh dat is wel een fijne deal!!

Kleding gaat na een tijdje stinken bij mij maar als ik het dan even laat weken in biotex, is het weer zo goed als nieuw!!

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-22 20:06

Ik heb een paar shirts van PS en van QHP, wel allemaal in de aanbieding gekocht, anders zijn ze mij ook te duur. Maar ze zitten ook echt fijn! Ik heb ook wel "normale" shirts, maar ik geef de voorkeur wel aan de PS en QHP met rijden.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-22 20:18

Flubberboot schreef:
Oh dat is wel een fijne deal!!

Kleding gaat na een tijdje stinken bij mij maar als ik het dan even laat weken in biotex, is het weer zo goed als nieuw!!

Dit middel van HG werkt ook top! Ik heb een aparte sportwas. Hockeykleding van ons alle vier, mijn rijkleding etc. Doe er altijd een klein schepje bij, geen nare geurtjes meer. Echt zo fijn!
Afbeelding