Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ElmoVelo schreef:Hi!
Nieuw in dit topic.
Ik zou graag nieuwe lemieux dekjes willen kopen, maar heb eerlijk gezegd geen idee welk kleur dekje nou mooi staat op hem. Hebben jullie een idee?
Ik heb:
Grijze, zwarte cotton, hunter green, mink, navy suède dekjes.
Mijn navy blauwe heeft trouwens een super mooi wit lijntje aan de rand. Was dat toevallig een limited edition? Want ik vind er geen meer.
Geprobeerd: ink blue en mulberry cotton vond ik beiden niet zo mooi.
Hier is een foto van mijn paard. Ik vind hem zelf wat meer roder bruin dan hij nu op de foto lijkt:
[ [url=m/UYTJ45.jpg]Afbeelding[/url] ]
(Ik was er afgevallen in de crossles, dus hij dacht even een eetpauze)
ElmoVelo schreef:Hi!
Nieuw in dit topic.
Ik zou graag nieuwe lemieux dekjes willen kopen, maar heb eerlijk gezegd geen idee welk kleur dekje nou mooi staat op hem. Hebben jullie een idee?
Ik heb:
Grijze, zwarte cotton, hunter green, mink, navy suède dekjes.
Mijn navy blauwe heeft trouwens een super mooi wit lijntje aan de rand. Was dat toevallig een limited edition? Want ik vind er geen meer.
Geprobeerd: ink blue en mulberry cotton vond ik beiden niet zo mooi.
Hier is een foto van mijn paard. Ik vind hem zelf wat meer roder bruin dan hij nu op de foto lijkt:
[ [url=m/UYTJ45.jpg]Afbeelding[/url] ]
(Ik was er afgevallen in de crossles, dus hij dacht even een eetpauze)
Celebi schreef:Ik moest even zoeken, maar hier een foto van hoe het eruit ziet.![]()
Vind het ideaal, wel een netje tegen insecten, maar ook z'n leuke voorpluk haha.
[ [url=m/2mL2Po.jpg]Afbeelding[/url] ]
its_daantjee schreef:iemand enig idee of dit een match is met de ice blue loire? twijfel of hij niet te donker zal zijn.[ [url=m/PsZAJZ.png]Afbeelding[/url] ]
Lukasje schreef:Mooi die jassen! Zijn ze idd goed waterdicht ?
its_daantjee schreef:iemand enig idee of dit een match is met de ice blue loire? twijfel of hij niet te donker zal zijn.[ [url=m/PsZAJZ.png]Afbeelding[/url] ]
its_daantjee schreef:thanks voor de tips! liep er zo toevallig tegen aan. ga eens even verder kijken voor iets dat matched! ik ben ook nogsteeds opzoek naar een mooi shirtje voor bij de peacock loire.