Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Britt1 schreef:Thanks. Ik wil het alleen precies weten, want komt wel nauw. En kreeg van iemand andere maten door die nu niet overeen komen met wat jij hierboven schrijft.
pmarena schreef:Britt1 schreef:Thanks. Ik wil het alleen precies weten, want komt wel nauw. En kreeg van iemand andere maten door die nu niet overeen komen met wat jij hierboven schrijft.
Er zijn verschillende modellen singels geweest, op verschillende manieren opgebouwd. Dus het is maar net welke singel je kooptWat we nu nieuw op voorraad hebben liggen is zo'n 5 cm maar als je het heel exact wilt weten als je een singel nieuw of tweedehands op het oog hebt, dan kan je het beste gewoon even aan de verkoper vragen wat de maten zijn.
Ik doe dat wel vaker als iemand op het punt staat om iets te bestellen, dat ik datgene uit de voorraad haal, opmeet wat diegene wil weten, en dan blijft het even op mijn bureautje liggen zodat ook echt dàt artikel verzonden wordt als er tot bestelling overgegaan wordt
Want een andere kan weer wat anders uitvallen, dat weet je toch nooit 100% zeker.
siskeh schreef:Ik heb veiligheidsclips liggen nog toevallig, voor aan gewone stijgbeugels en stijgbeugelriemen.
Maar eerlijk, ik ben weer voor veiligheidsbeugels gegaan, mooier(in geval van mn Acavallo beugels) en praktischer omdat ander zadel ik gedraaide korfbeugels aan heb(niet mooi, wel praktisch)
https://www.waldhausen.com/en/waldhause ... -clip.html Ik had dit(heb nog steeds in de kast maar gebruik niet), maar dan van een ander merk.
pmarena schreef:Ja dat is wel een bekend gegeven, na een Cheyenne voelt een Wintec toch vaak aan alsof je op een dromedaris rijdt....bovenop zo'n bult een eindje van het paard af
Karin_deB schreef:*breekt even in*
Weet er iemand of er een passer is in omgeving Breda die meerdere western boomloze zadels heeft om te passen?
Denk aan de Barefoot, Freemax, edix etc.
Ik ben op zoek voor mijn met semi-pensioen merrie (en als ik hem dan ook op mn ruin zou kunnen gebruiken is dat een bonus)
ponyonly schreef:Hallo iedereen,
Ik ben op zoek naar een zadelonderlegger waarbij je de achterkant kan ophogen.
Ik las dat hier veel mensen waren die hier verstand van hadden….
Ik wil geen schuimppad want die schuift onder mijn zadel uit dus die blijft echt niet zitten.
Even voor de duidelijkheid ik zou nooit een passend zadel kunnen vinden waar de kussen aan de achter kant dit genoeg zouden kunnen mijn pony heeft een in gezakke rug en dit was wat mijn zadel passer mij adviserde.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Btw hij moet 16 inc zijn.
Alvast bedankt