Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
bliksemflits schreef:De vraag voor een shirt voor bij de Brick Orange was al een paar keer gesteld hier en deze Horka Eventing Baselayer was al een paar keer genoemd, dus net even een goede foto gemaakt
[ [url=m/gNVMCO.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/XSmXHw.jpg]Afbeelding[/url] ]
bliksemflits schreef:De vraag voor een shirt voor bij de Brick Orange was al een paar keer gesteld hier en deze Horka Eventing Baselayer was al een paar keer genoemd, dus net even een goede foto gemaakt
bliksemflits schreef:Iriscope schreef:Dat dacht ik wel, maar daar staat het niet. In het overzicht staat dat het naar mn bank is gegaan. Ik geef het nog tot een week na dat het gebeurt is en anders ga ik eens Paypal/SNS checken.
Dat kan echt nog wel een paar dagen duren, ik had dat ook maar komt goed!
bliksemflits schreef:Lange mouwen ja, en heel dun gezien hij van de eventing lijn is
Hij valt wel heel groot. Ik draag maat S en heb deze in XXS
Iriscope schreef:bliksemflits schreef:Lange mouwen ja, en heel dun gezien hij van de eventing lijn is
Hij valt wel heel groot. Ik draag maat S en heb deze in XXS
Zou je er dood in gaan als je hem met 28 graden draagt?
Het wordt hier wel heter dan dat, maar met lage luchtvochtigheid is dat vergelijkbaar met 28 graden in NL ongeveer.
Soms zijn lange (dunne) mouwen hier wel fijn, dan verbrandt je tenminste niet met rijden.
GOOBA schreef:bliksemflits schreef:De vraag voor een shirt voor bij de Brick Orange was al een paar keer gesteld hier en deze Horka Eventing Baselayer was al een paar keer genoemd, dus net even een goede foto gemaakt
Die past er goed bij zeg!Heb je eventueel een aan-foto?