Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Moratoetje schreef:Denk dat ik bij mijn jonge paard de Micklem ga proberen. Ze vindt een gewoon traditioneel hoofdstel echt niet fijn. Ik vind alleen de Micklem zo grof, paardje heeft zo'n mooi klein hoofdje dat ik bang ben dat het een beeld geeft van: hoofdstel waar ga je met het paardje naar toe![]()
Dat vind ik met haar huidige hoofstel ook al een beetje![]()
[ Afbeelding ]
Als ze nu eens een Micklem of gelijkwaardig hoofdstel ontwikkelen met net iets elegantere riempjes
Mayflower_ schreef:Kan iemand mij vertellen of er veel verschil zit tussen een Rambo competition en de competition Deluxe?
Moratoetje schreef:Als ze nu eens een Micklem of gelijkwaardig hoofdstel ontwikkelen met net iets elegantere riempjes
Mizora schreef:Het jammere vind ik dat de PS helemaal geen lage neusriem 2.0 is. Hij stabiliseert het bit nauwelijks tot niet, zowel niet via de bakstukken als via de neusriem. De neusriem ligt vaak niet eens tegen het bit aan.
marleen_a_a schreef:ik rijd nu sinds +- 4 weken bitloos met de rambo multibridle, maar nu krijgt mijn paard een soort schuurplek hiervan op zijn neus (tenminste , het zit onder de neusriem). Hebben jullie hier ook last van ? Hoe komt dit en hoe los ik dit het beste op ? Zo`n kale plek ziet er niet uit natuurlijk(al is het nu klein)