Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Figo88 schreef:dieseltje09 schreef:Voor de statistieken
Ik heb liggen in de suede:
Benneton
Peacock
Chilli(ok die is onderweg)
Turquoise
Sage
Hunter
Loire:
Blueberry
[ [url=m/6zwKjD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Toevallig van de week fotos gemaakt omdat hij mogelijk te koop ishij ligt niet in de weg maar ben meer fan van de suedes haha dus mocht iemand met een leuk bod komen dan overweeg ik het zeker
Dat is de Blackcurrant en niet de Blueberry![]()
De Blueberry is nog van de tijd waarin de dekjes er enkel in suède/lustre (en misschien cotton?) waren en nog niet in de loire variant. Het Blackcurrant dekje van jou is van de nieuwe collectie, die ook te herkennen is aan het nieuwe singel stukje (PU-leer ipv het oude stoffen stukje).
Granoek schreef:Is blijkbaar een kledingcollectie die vandaag gelanceerd is
JenniferU schreef:Hierbij ook mijn lijstje:
- benneton blue (speciale editie gok ik)
[ [url=m/E0Ks89.jpg]Afbeelding[/url] ]
- lime
[ [url=m/lR7rVH.jpg]Afbeelding[/url] ]
- hunter green
[ [url=m/aXTOK8.jpg]Afbeelding[/url] ]
- oak
[ [url=m/EjvhfH.jpg]Afbeelding[/url] ]
- olive
[ [url=m/jnqY8N.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ben aardig uitgedund omdat ik de dekjes alleen met clinics gebruik en voor het normale trainen toch voor de harry horse exceed dekjes kies. Daar heb ik er 3 van (navy,grijs en blauw).
Yontheke schreef:Ik heb in het begin wat actiever meegepost maar ben nu vooral meelezer. Mijn springpaard is eind oktober verkocht en heb een 2,5 jarige er voor in de plaats waar ik dus nog niets voor moest kopen.
Echter heb ik me net even laten gaan. Had een stalgenootje met een vos aangestoken om de musk te kopen omdat die prachtig is op vossen en zij hield het dekje gisteren tegen mijn nieuwe aanwinst en heb het dekje spontaan zelf ook gekocht. Oeps.
mcjv schreef:Yontheke schreef:Ik heb in het begin wat actiever meegepost maar ben nu vooral meelezer. Mijn springpaard is eind oktober verkocht en heb een 2,5 jarige er voor in de plaats waar ik dus nog niets voor moest kopen.
Echter heb ik me net even laten gaan. Had een stalgenootje met een vos aangestoken om de musk te kopen omdat die prachtig is op vossen en zij hield het dekje gisteren tegen mijn nieuwe aanwinst en heb het dekje spontaan zelf ook gekocht. Oeps.
Oeps!! Ik ben benieuwd naar een fotoHier is die ook een van de favorieten
[ [url=m/5h2UP4.jpg]Afbeelding[/url] ]