Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Leo schreef:Duhelo schreef:Leo: ik heb de burioni sympanova pad onder mijn ghost ,ik weet nu niet hoe het westernmodel zal vallen, maar dat kan Kitty vast wel tonen.
het zijn vaste dikke inlages maar kun je iets gemakkelijker samendrukken dan neopreen inlages waardoor het geen zon hoge toren wordt. En dankzij de neopreen blijft het ook op de belgen hier super netjes liggen.
https://kifrahorse.nl/Burioni-Western-Sympanova-Round
en dezelfde met wol
https://kifrahorse.nl/Burioni-Western-Wol-Round
Ik vind de burioni's super mooiMaar had het idee dat de inlages ook vrij dik zijn? Of valt dat mee?
Nessa schreef:Kitty_ schreef:Je huidige singel lijkt lang genoeg. Waar zitten de wondjes?
Aan 1 kant maar.
[ [url=m/YRIZsV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het lijkt net alsof na eventjes gebruik van een singel ze weer wondjes krijgt. Dan weer een nieuwe en dat gaat weer goed. Met deze ook geen problemen gehad. Tot paar weken terug
xyzutu2 schreef:Bij barebackpads moet je altijd heel goed kijken naar hoe die naad precies loopt als je erop zit; bij heel veel barebackpads knikt die naad omlaag in de bochten als je erop zit, wat betekent dat je paard onder de naad een enorme puntdruk kan krijgen. Ik zou ze dus altijd eerst testen voor je ze koopt zodat je er zeker van bent dat die naad los boven de rug blijft zweven. Zo niet, dan is het of een slecht ontwerp of het past niet bij je paard (of allebei).
Christ pads zijn trouwens regelmatig tweedehands te koop voor een redelijke prijs, misschien dat je daar eens kunt kijken. Bij Christ heb je dat akelige randje wat je op de bovenstaande moddelen ziet namelijk niet.
Nessa schreef:Kitty_ schreef:Je huidige singel lijkt lang genoeg. Waar zitten de wondjes?
Aan 1 kant maar.
[ [url=m/YRIZsV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het lijkt net alsof na eventjes gebruik van een singel ze weer wondjes krijgt. Dan weer een nieuwe en dat gaat weer goed. Met deze ook geen problemen gehad. Tot paar weken terug