Zijn die shirts een beetje goed ademend?
Ik kan voor de rest niet echt een huidige collectie vinden waar een olijfkleur in zit.
Zo jammer, dan toch maar eventjes sparen voor de Horsegloss.
edit: nevermind, staat op hun webstie van wel

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Faitherr schreef:xLiez schreef:Weet iemand waar je nog een Lemieux mustard kan vinden? Of iemand die hem van plan is om te verkopen?
Staat nu een op marktplaats meende ik, kwam hem vandaag tegen!
Snorlex schreef:Ik heb een ”essentail” dekje besteld in de sale op de website van LeMieux. Op Nederlandse websites kan ik het deze eigenlijk niet vinden. Heeft iemand hier ervaringen met de essential? Het is een suède dekje maar dan met wat grotere vierkantjes.
[ [url=m/tO274f.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hele mooie set Varekaj!
xMarizka schreef:Kan iemand mij een t-shirt/techshirt/vest aanraden die bij de Olive past?
Ik heb in de divoza niks kunnen vinden, dacht misschien weet iemand een collectie of kleur die erbij past?
xLiez schreef:Snorlex schreef:Ik heb een ”essentail” dekje besteld in de sale op de website van LeMieux. Op Nederlandse websites kan ik het deze eigenlijk niet vinden. Heeft iemand hier ervaringen met de essential? Het is een suède dekje maar dan met wat grotere vierkantjes.
[ [url=m/tO274f.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hele mooie set Varekaj!
Ja ik! Ik heb deze in terracotta. Vind hem heel erg fijn en hij neemt goed zweet op
[ [url=m/6eRUk5.jpg]Afbeelding[/url] ]