Weet iemand of ik een los bakstuk kan bestellen?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
wereld schreef:Vandaag is helaas een riempje van mijn kopstuk van mijn Barefoot Walnut hoofdstel geknapt..![]()
Weet iemand of ik een los bakstuk kan bestellen?
[ Afbeelding ]
jokari schreef:dat vind ik juist zo rottig aan die ijslanderzadels, dat platte.Ik ben heel blij met mijn wintec feldmann dressuurversie. Ben wel gezegend met een IJs die vanzelf tölt, dus qua hulpen ben ik heel erg lui.
Die torsion soft dinges ziet er wel een heel leuk zadeltje uit !
Geryon schreef:@ pmarena, ik heb net heavy duty inlages bij je gesteld. Maar nu weet ik iets niet zeker. Moet ik wachten tot ik een mailtje krijg waarin staat hoe ik moet betalen? En kan dat ook pas morgen zijn (na 3 uur), waardoor ze misschien pas over 3 dagen komen?
Ik had dat van te voren niet door gelezen, als ik het had geweten had ik wel ergens anders besteld, heb ze snel nodig
Geryon schreef:@ pmarena, ik heb net heavy duty inlages bij je gesteld. Maar nu weet ik iets niet zeker. Moet ik wachten tot ik een mailtje krijg waarin staat hoe ik moet betalen? En kan dat ook pas morgen zijn (na 3 uur), waardoor ze misschien pas over 3 dagen komen?
Ik had dat van te voren niet door gelezen, als ik het had geweten had ik wel ergens anders besteld, heb ze snel nodig