Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Benfan schreef:Ja de Micklem kan bitloos, op 3 verschillende manieren wel te verstaan. Zowel sidepull, kin gekruist, en kaak gekruist. Mag ik je vragen waarom je instructrice wil dat je met een sidepull gaat rijden?
Lizzyy schreef:Benfan schreef:Ja de Micklem kan bitloos, op 3 verschillende manieren wel te verstaan. Zowel sidepull, kin gekruist, en kaak gekruist. Mag ik je vragen waarom je instructrice wil dat je met een sidepull gaat rijden?
Ik durf het eerlijk gezegd niet te zeggen, ik vroeg haar hoe ik het beste kon beginnen en toen zei ze 'een sidepull', en geen kin gekruist. De tandarts raadde mij aan om bitloos te rijden i.v.m. littekens en oude ontstekingen in haar mond.
Wat kan ik dan beter gebruiken als eerste bitloze hoofdstel?
Lizzyy schreef:Benfan schreef:Ja de Micklem kan bitloos, op 3 verschillende manieren wel te verstaan. Zowel sidepull, kin gekruist, en kaak gekruist. Mag ik je vragen waarom je instructrice wil dat je met een sidepull gaat rijden?
Ik durf het eerlijk gezegd niet te zeggen, ik vroeg haar hoe ik het beste kon beginnen en toen zei ze 'een sidepull', en geen kin gekruist. De tandarts raadde mij aan om bitloos te rijden i.v.m. littekens en oude ontstekingen in haar mond.
Wat kan ik dan beter gebruiken als eerste bitloze hoofdstel?
ArmaWhis schreef:Ik kom na lange tijd ff binnenvallen. Ik wil graag een micklem kopen voor mijn tinker. welke maat zou ik voor een tinker ongeveer moeten hebben. Ik dacht zelf full want de micklem valt klein toch?
Benfan schreef:Benfan schreef:Ja de Micklem kan bitloos, op 3 verschillende manieren wel te verstaan. Zowel sidepull, kin gekruist, en kaak gekruist. Mag ik je vragen waarom je instructrice wil dat je met een sidepull gaat rijden?
Heb je een hoofdstel met snoerneusriem? Je zou bv morgen al kunnen proberen. Je kan dan de teugels vastmaken aan de ringen van je hoofdstel. Je hoeft dus niet eerst een hoofdstel te kopen, voordat je een keuze moet maken welk hoofdstel. Het voordeel van de Micklem is dat je meerdere opties hebt op een hoofdstel.