Bralindy schreef:@Duhelo
Hoe bevallen die pads met sympanove aan de onderkant? Droogt het snel, hoe zien de haren/vacht van je paard eruit? Heeft de burioni sowieso genoeg demping om als pad voor een boomloos zadel de fungeren?
Voor mij bevalt die super. Ligt hier op een breed en rond trekpaard met verzonken ruggegraat en ingebouwde kussens 
Maar geeft imo zeker voldoende demping (let op, ik weeg maar 60 kilo, bij een ruiter van 90 kilo zou ik een pad met andere inlages aanraden denk ik. ). Mijn oudste merrie heeft wel schoft en weinig spieren meer en daar ligt de fleece burioni op, ze loopt er prima onder en dat is een princes op een erwt.
door de sympanova blijf ik met mijn ghost netjes boven mijn paard ipv ernaast, ook bij rare sprongen / goede galopjes in bochten, haren liggen meestal netjes, afdruk van de sympa blijft niet in de huid staan (wat ik bij de barefoot physiopad wel had).
Pad is in een mum droog en laat ook geen zweet doorsijpelen, wat bij mijn zweters wel heel erg fijn is. Onderhoud: ik spuit hem een paar keer in het jaar af met de tuinslang.
@LBLGypsyCobs: heb je hier een pad met inlages onder?