Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Leen schreef:Wel, alle frontriemen (behalve die met 2 lusjes voor rondgenaaid) passen erop. Alleen zijn sommige wat groot omdat er minder riempjes door moeten.
Je kan dat goedkoop oplossen door een elastiekje rond het kopstuk te doen en daar de frontriem over te schuiven, dan blijft het steken. Of bij de schoenmaker/zadelmaker (of zelf) een paar steekjes laten zetten zodat het lusje kleiner is.
Die van mij (vantaggio van ooteman) zit perfect zonder aanpassingen.
Dabo schreef:Ik heb een frontriem laten maken door Bayon Six, met drukknopen, snel te verwisselen (alleen handig als je er dus meerdere hebt met dit systeem..)
[ [url=m/mqiJCh.jpg]Afbeelding[/url] ]
Misschien nog maar eens 1 erbij bestellen dan haha
Lante schreef:Waarom hebben jullie een bontje onder de neusriem? Als je hem gewoon vast maakt zodat er minimaal twee vingers tussen neusbot en de neusriem passen, dan is dat naar mijn idee echt niet nodig.
Gladijs schreef:@elvirave ik wou jou wel eigenlijk vragen wat voor mooi bit jij hebt??!
Jaime_ schreef:Gebruik jij het hoofdstel zonder frontriem?
Gladijs schreef:Mooi hoor horseware, staat toch weer heel anders zo... Blijf het wel minder mooi vinden zonder neusrien maar dat is natuurlijk smaakmaar ziet er mooi uit!!
@elvirave???