Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Oretha schreef:Eindelijk de deep tuscany bemachtigd![]()
Iemand vroeg om een vergelijkingsfoto van de Deep Tuscany met de Coral. Vind ze zelf absoluut niet op elkaar lijken.![]()
[ Afbeelding ]
Flubberboot schreef:Oretha schreef:Eindelijk de deep tuscany bemachtigd![]()
Iemand vroeg om een vergelijkingsfoto van de Deep Tuscany met de Coral. Vind ze zelf absoluut niet op elkaar lijken.![]()
[ Afbeelding ]
Nou verdorie. Ik had mezelf net zo ver gekregen om niet de Coral te kopen
HopeDreamer schreef:Ik kwam deze net tegen! Ik heb al heel lang geen PS meer gekocht, maar als deze komen wordt het wel gevaarlijk...
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Oretha schreef:De Coral is ook super gaaf op een donkerbruine![]()
Ik ben voor mijn verjaardag echt gruwelijk verwend met 3 dekjes![]()
![]()
[ Afbeelding ]
Voorlopig mag ik dus geen dekjes meer kopen van mezelf (misschien alleen de nieuwe paarse nog van ES)
Kidde schreef:In de zon vind ik het prima staan inderdaadMooie kleur Fjord ook!
Oretha schreef:Maartje7 schreef:Hier de dark violet beenbeschermers bij mijn 2,5 jarige Fjord. Had hoop dat ze bij de purple glimmer zouden passen, maar het is toch niet helemaal de kleur. Heb ik weer een excuus om een dekje te kopenHoewel het verschil in kleur in de zon nog wel mee valt
Udsie was niet helemaal van plan mee te werken, dus het zijn niet de beste foto’s![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Echt prachtig de glitters van de purple glimmer![]()
[ Afbeelding ]
Prachtig zeg!! En wat een gave fjord heb jij
![]()
[ Afbeelding ]
Voorlopig mag ik dus geen dekjes meer kopen van mezelf (misschien alleen de nieuwe paarse nog van ES)
Milka schreef:Ik vond de dark violet wel goed passen bij de purple glimmer. Heb ze beide
Hierbij Rio met de golden night, ik vind het persoonlijk niks
[ Afbeelding ]
![]()
[ Afbeelding ]
Waidida schreef:ik ben nog erg nieuw hier en wil graag mijn eerste ES dekje kopen. Maar met een toverbal van een vos vind ik dat zo moeilijk! Ik dacht zelf in de richting van dramatic monday, striking valley, ... Alleszins iets groens, niet te fel maar ook niet flets. Ik had ook al emerald in gedachten maar vind deze er soms wat fel uitzien. Ik ben meer van de neutrale chique kleurtjes.
Mijn ruin gaat van oranje naar bijna lichtbruin dus het zou fijn zijn als het overal bij past.
De foto met de voetbal is zijn meest recente kleur, en die met het zadel is zowat het lichtste dat hij wordt en het zadel is ook de kleur van zijn tuig. Willen jullie even meedenken welke kleur hij echt zal rocken?
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Ballard_L schreef:Ja of de nieuwe Teal, die staat denk ik prachtigik zit er zelf ook aan te denken (heb een roodbruin paard)