Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Queijo schreef:Toffe sets komen weer voorbij. Blijven toch echt mooie dekjes. De petrol ruffle (oude) is zo mooi. Ik heb de monogram petrol (helaas).
Wij hadden laatst de soft lemon op met een fotoshoot. Zo’n toffe zomerse kleur! Normaal houd ik helemaal niet van geel![]()
[ [url=m/moblel.jpg]Afbeelding[/url] ]
Queijo schreef:Toffe sets komen weer voorbij. Blijven toch echt mooie dekjes. De petrol ruffle (oude) is zo mooi. Ik heb de monogram petrol (helaas).
Wij hadden laatst de soft lemon op met een fotoshoot. Zo’n toffe zomerse kleur! Normaal houd ik helemaal niet van geel![]()
[ [url=m/moblel.jpg]Afbeelding[/url] ]

. Is toch een kleurtje die je vanaf de herfst niet meer pakt denk ik.

PSvanLot schreef:Ik moet nog lang wachten op mijn pakketje van the Horselet... Zie dat de winkel waar het naartoe zo gaan gesloten is tot 13 aug ivm vakantie en ik ga de 15e zelf voor een week weg.
oei! Pakketjes worden tegenwoordig nog maar een week of korter vastgehouden, niet dat ze hem straks terug sturen..!! Ania schreef:PSvanLot schreef:Ik moet nog lang wachten op mijn pakketje van the Horselet... Zie dat de winkel waar het naartoe zo gaan gesloten is tot 13 aug ivm vakantie en ik ga de 15e zelf voor een week weg.
oei! Pakketjes worden tegenwoordig nog maar een week of korter vastgehouden, niet dat ze hem straks terug sturen..!!
Samantha_ schreef:Weet iemand of een oornetje pony op een E pony past?
Die ik wil is er alleen nog in pony. Koop nu paard maar is iets ruim bij de oren

Gerardyolo schreef:Samantha_ schreef:Weet iemand of een oornetje pony op een E pony past?
Die ik wil is er alleen nog in pony. Koop nu paard maar is iets ruim bij de oren
De oren van oornetjes zijn echt heel simpel in te nemen!
Eventjes (met kleermakers krijt) vanaf de buitenkant aftekenen, dezelfde “tekening” op de binnenkant overtrekken terwijl het oornetje goed ligt.
Binnenkant van de oren naar buiten vouwen, en dat eventjes stikken met de hand/naaimachine.
Als het oornetje dan goed past kun je het stukje stof wat overblijft evt wegknippen. En mocht het nodig zijn de randjes afwerken met een festonsteek (zo’n afwerksteek die bovenlangs rond de stof gaat)
Veel suc6!