mooney schreef:Friesfanaat, jij bent een held. Nu voel ik me minder slecht over mijn collectietje in een jaar
Fijn dat ik aan dat gevoel heb kunnen bijdragen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Friesfanaat schreef:Plop1997 schreef:
Ik ga dit nu aan mijn vriend laten zien als bewijs dat de 9 Lemieux dekjes die ik afgelopen jaar verzameld heb compleet verantwoord waren!
HAHA! Doe maar, mijn vriend ligt elke dag dubbel van het lachen als hij me met een dekje + bijpassende baselayer de trap af ziet lopen
Goldie schreef:Ik zit me echt in te houden om de Ice Blue te kopen, met de 25% korting van EJ en twijfel nog tussen dressuur (zwart zadel), of spring (bruin zadel). HELP
Goldie schreef:Ik zit me echt in te houden om de Ice Blue te kopen, met de 25% korting van EJ en twijfel nog tussen dressuur (zwart zadel), of spring (bruin zadel). HELP
Besje schreef:Welke kleur raden jullie nog aan voor een bruine?ik heb al de azure, maar zou nog wel graag een leuk kleurtje bij hebben
Paard in kwestie:
[ [url=m/GnZL0J.jpg]Afbeelding[/url] ]
Besje schreef:Welke kleur raden jullie nog aan voor een bruine?ik heb al de azure, maar zou nog wel graag een leuk kleurtje bij hebben
Paard in kwestie:
[ [url=m/GnZL0J.jpg]Afbeelding[/url] ]
IwanLuver schreef:Ik heb de onderstaande dekjes voor mijn vos
- Suede Hunter green
- Suede Peacock
- Suede Midnight blue
- Carbon mesh Sage
- Loire Ice blue
- Cotton Navy
Ik twijfel om de Oak aan te schaffen, maar dat vind ik zo'n winterkleur net als de Hunter Green.