Behoorlijk vies....
Wat zou je hiervoor nog kunnen bieden denken jullie?
Overigens heb ik een Horka shirt gescoord voor bij mn nieuwste aanwinst ☺

Geen 100% match, maar voor mij goed genoeg
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Texas02 schreef:Ik heb hem net even opgezocht op fb, maar dat is wel heel vies.. Gaat dat er nog wel uit? Ik zou er helemaal niet aan beginnen om eerlijk te zijn..Maar zoiets moet met 35 euro ook wel betaald zijn zou ik zeggen.. Vreselijk, doet me pijn om een ES dekje zo te zien (al zou ik het gewend moeten zijn, op stal laten sommige mensen ze ook overal slingeren)..
R_emkee schreef:Nee hij zit bij mij echt als een 2e huidje!
urosa schreef:Met pijn in mijn hart net maar direct terug gestuurd. Hij is zoo moooi... Maar ik heb dat normaal nooit met nieuwe kleding. Zoals ik al zei, 1x eerder gehad met een rijbroek van de EJ, die toen wel gehouden, maar bleef vervelend, uiteindelijk 2e hands voor een schijntje verkocht. Had toen spijt van dat ik hem niet terug had gestuurd. Horse Boutique zit op 30 min rijden bij ons dus misschien daar gewoon eens heen gaan.
Het ombre plum dekje vind ik wel heel mooi, dus die blijft. Was het pakketje niet helemaal balen haha.
lideli schreef:Mooi die Bordeaux![]()
Mijn witje vandaag in Walnut van PS. Ik blijf twijfelen of ik hem wel of niet mooi vind onder mijn zadel
[ [url=m/Vsgoe4.jpg]Afbeelding[/url] ]