Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Racheltjee schreef:hallo, ik volg jullie al een tijdje! en ik zie de mooiste setjes en dekjes voorbij komen!Ik wil er graag binnekort een dekje gaan bestellen.. nu vindt ik ze wel duur en moet er wel wat geld voor aan de kant zetten! (jong paard en tuig aanschaffen + ander spul.. doet je erg leuk zwaaien naar je geld!) Dus wil wel even goed kijken wat het mooiste past bij een haflinger met een bruin zadel! Oh en wat het beste ligt op een haflinger met niet zoveel schoft PS of ES
ik ben niet zo goed met fotoshopvandaar dat ik jullie wil vragen voor wat advies en eventueel wat voorbeelden
Iriscope schreef:Ik zie een reactie op Instagram van PS waar ze zeggen dat de site "volstaat met andere prachtige producten" en dat dat misschien goedmaakt dat er helemaal geen rijbroeken zijn. En dat het komt door Corona dat ze geen voorraad hebben.
.
Stal_Fiore schreef:bliksemflits schreef:Oranje op een haflinger vind ik meestal alleen niet zo geslaagd
Dit is niet mijn haf, maar hierdoor werd ik aangemoedigd om toch oranje te kopen. Vind het namelijk prachtig staan.
[ [url=m/XeHThP.png]Afbeelding[/url] ]
Stal_Fiore schreef:bliksemflits schreef:Oranje op een haflinger vind ik meestal alleen niet zo geslaagd
Dit is niet mijn haf, maar hierdoor werd ik aangemoedigd om toch oranje te kopen. Vind het namelijk prachtig staan.
[ [url=m/XeHThP.png]Afbeelding[/url] ]
Lotte_Wessel schreef:Dankzij een top bokker aan de PS of Sweden Cranberrygekomen!![]()
Tevens aantal van mijn Equestrian Stockholm dekjes op foto gezet
[ [url=m/4UDJNg.jpg]Afbeelding[/url] ]
darkadia schreef:Oeps, net de blueberry dressuur maat cob besteld...
kon het niet laten met 25% korting bij de shop van irisvmeijl
Hoop dat ie past. Ruglengte sowieso, zweetblad weet ik niet zeker. Maar vind het zo’n gave kleur...
darkadia schreef:darkadia schreef:Oeps, net de blueberry dressuur maat cob besteld...
kon het niet laten met 25% korting bij de shop van irisvmeijl
Hoop dat ie past. Ruglengte sowieso, zweetblad weet ik niet zeker. Maar vind het zo’n gave kleur...
Onee... krijg net bericht dat er een fout zat in het voorraad systeem en dekje dus niet meer geleverd kan worden