Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kwetal schreef:Geen bezwaar.Tinkerloos schreef:Even een vraagje. .
Ik reed mijn Ghost altijd zonder dekje.
Ik vond de kussens die onder het zadel zitten al genoeg.
En het gleed ook niet op haar rug, lag lekker stabiel.
Is een pad nodig onder de Ghost?
Liever wel, Tinkerloos. Nu weet ik jouw postuur niet en ook niet dat van je paard, maar in principe beveelt Ghost wel een dekje aan. Merk maakt niet uit. Die van Agradi schijnt het ook goed te doen.
Wat is jouw bezwaar tegen het gebruik van een dekje?
Citaat:Geen bezwaar.
Ik dacht gewoon dat het niet hoefde omdat de kussens al zo dik zijn die eronder zitten.
Ik heb een normaal postuur en het paard waar het zadel op lag is een dikke tinker. (Ruggengraat ligt verzonken in vetjes)
[pien_2010] schreef:Het topic is bedoeld voor vragen/ ervaringen rondom boomloze zadels. Dus niet over hoofdstellen. Als mensen het daarover willen hebben kan er beter een nieuw topic over geopend worden of elders. Graag dus vanaf nu het hebben over boomloze zadels. Berichten over hoofdstellen zullen verwijderd worden.
Kwetal schreef:Ik heb de Ghost inmiddels niet meer.Citaat:Geen bezwaar.
Ik dacht gewoon dat het niet hoefde omdat de kussens al zo dik zijn die eronder zitten.
Ik heb een normaal postuur en het paard waar het zadel op lag is een dikke tinker. (Ruggengraat ligt verzonken in vetjes)
We adviseren een pad te gebruiken - voor boomloze zadels. Wat iemand doet wanneer het zadel eenmaal is afgeleverd, is voor niet 1 zadelleverancier te controleren![]()
Op zich zou het voor jou geen punt moeten zijn om zonder pad te rijden, maar als er dan toch iets mis gaat, mag je niet komen klagen
darkadia schreef:@Kitty Als het zweetblad korter is, past ie dan nog wel netjes onder de maat 1 notting hil/cheyenne e.d.? Ik vind hem heel gaaf...alleen nog even blut...Goede nieuws is, ik heb weer werk, dus vanaf december weer wat meer te besteden en makkelijker sparen