Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tcm62 schreef:Ja het bit., dat hangt te losjes zonder stevigheid en te beweeglijk dus, waardoor wangen beschadigd worden.
Maartje_M schreef:Ik hoop dat jullie het ok vinden dat ik even binnen kom vallen zonder 312 pagina's helemaal te lezenIk ben vooral benieuwd waarom jullie voor een bepaald hoofdstel gekozen hebben. Ik ben er nog niet helemaal uit of ik echt een anatomisch hoofdstel wil of alleen het kopstuk. Op mijn eigen lijstje staat nu:
Dyon Difference (maar ik weet het niet helemaal met dat kopstuk, dus ik hoor graag ervaringen) of misschien een ander type?
Stubben Freedom
PS of sweden (Jump off revolution of een ander type?)
Ben benieuwd naar jullie ervaringen en motivaties om ze te kopen. En foto's op slanke paardjes haha
Ik wil geen Micklem, ik wil een kwalitatief goed hoofdstel en hoor te veel wisselende verhalen...
bernadetl schreef:Tcm62 schreef:Ja het bit., dat hangt te losjes zonder stevigheid en te beweeglijk dus, waardoor wangen beschadigd worden.
Voel eens voor de aardigheid of je wangsteunen van je bit geen "scherpe" randjes hebben op de scharnierpunten, is bij mij eerder ook een probleem geweest met een bit!
Kan je bit echt niet verder omhoog? ander riempje er zelf aan maken die wat korter is misschien ( zelf maken met sperriem)..
Is maar een idee hoor
marleen_a_a schreef:edice schreef:Zijn er hier zadel/tuig makers op bokt die zelf type micklem neusriemen maken?
Ik wil enkel de neusriem van mijn hoofdstel willen vervangen.
Je mag het rambo hoofdstel niet namaken .