Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
BeritSor schreef:Ik heb epplejeck op Snapchat en zag dat ze keuzekorting hebben op Equestrian Stockholm. ESSNAP25 volgens mij. Staat verder nergens online….
BeritSor schreef:Ik heb epplejeck op Snapchat en zag dat ze keuzekorting hebben op Equestrian Stockholm. ESSNAP25 volgens mij. Staat verder nergens online….
XiiaaooNaa schreef:Wilde de Coral bestellen maar vind hem gewoon weg te duur …
99 euro, ga even normaal doen PS.
Vind ze sowieso niet meer een bijzonder merk eigenlijk omdat ze zoveel uitbrengen/brachten.
Ook vind ik de dekjes, zeker de paarse stijl goedkoop ogen ofzo…
Petrol ziet er al een stuk mooier uit qua design.
_Lorette_ schreef:We -in de zin van de bokkers dit topic en velen met ons- bestellen er al jaren, dus de website van PS of Sweden is een prima plek om te bestellen. Retourneren heb ik nog nooit gedaan, omwille van de kosten. Past het niet, dan zet ik het item te koop op Marktplaats of Vinted. Heb je goedkoop gekocht bij The Horselet, dan raak je het wel kwijt voor de aankoopprijs. Wat ik niet in de sale kocht, deed ik met verlies weg, maar die kosten had ik anders ook gehad voor het retourneren.
De maten vind ik wisselend normaal tot een maat groter vallen, maar dat is iets persoonlijks en ook afhankelijk van je postuur. Ik heb geen brede schouders, wel lange armen. Daarmee pas ik van PS een maat kleiner, maar ook wel mijn eigen maat. Ik heb een smalle taille ten opzichte van mijn billen en benen. De stof van de broeken is vaak (zeer) elastisch en de tailleband is juist wat steviger, daarom heb ik van de broeken een maat kleiner nodig dan normaal. Anders steekt de tailleband erg af. Bij het ene model is dit erger dan bij het andere model.