Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sorriso schreef:Ik ben bezweken. Parisian en Amazonite besteld. Had een paar Eskadrons verkocht, Big Squares. Die heb ik wel een keer gezien en kruipen met mijn nieuwe zadel een beetje op in de kamer aan de achterkant, heel irritant.
Ben erg benieuwd naar de dekjes
Zorro_ schreef:Sorriso schreef:Ik ben bezweken. Parisian en Amazonite besteld. Had een paar Eskadrons verkocht, Big Squares. Die heb ik wel een keer gezien en kruipen met mijn nieuwe zadel een beetje op in de kamer aan de achterkant, heel irritant.
Ben erg benieuwd naar de dekjes
Eerste ES dekjes?![]()
Ik heb net mijn Emerald en de Winter Rose binnen! Ze zien er zeeeer tof uit!Nog niet mee gereden.
Figo88 schreef:Padoertje schreef:Ik ga toch mijn Willow lemon eruit doen. 1x gedragen, maar vind de korte mouw toch leuker en voel met net iets teveel kanarie in deze, ondanks dat de kleur echt wel tof is.
Mocht iemand hier interesse hebben...
[ [url=m/NaT975.jpg]Afbeelding[/url] ]
Welke maat is het?
maessie schreef:Ik denk dat die tinten idd zws wel bij elkaar passen sand en coffee.![]()
RG had een foutje op de site geloof ik, zag de nieuwe Es al staanEn de Ps mail was te vroeg
begon al aan mijzelf te twijfelen haha. Maar nog even niks besteld
Sorriso schreef:Ja! Vond het in de uitverkoop wel een mooie prijs om mee te beginnen. Was in eerste instantie ook helemaal verliefd op de Emerald maar was voor de sale begon al om voor een Amazonite, denk dat het randje wat mooier contrast geeft op mijn paard.
Ik was hiervoor bezig geweest om een kleine Lemieux collectie aan te leggen.
Zijn het ook jouw eerste? Mooie kleuren uitgekozen. Vind dat Winter Rose ook gaaf, die grijze rand neutraliseert weer. Goeie keuze.
Mylene_vw schreef:Vandaag voor het eerst met de Parisian gereden, supermooie kleur!![]()
Had de kappen helaas wel al af gedaan voordat ik de foto maakte
[ [url=m/63AjDF.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/CLcL3u.jpg]Afbeelding[/url] ]
Sellyxx schreef:Mylene_vw schreef:Vandaag voor het eerst met de Parisian gereden, supermooie kleur!![]()
Had de kappen helaas wel al af gedaan voordat ik de foto maakte
[ [url=m/63AjDF.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/CLcL3u.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb de Parisian nog niet eerder zo mooi zien staan! Mooie diep donkerbruine kleur heeft je paard en je bruine zadel maakt het helemaal af!
Feike2502 schreef:Feike2502 schreef:Weet iemand misschien of het shirt emmy iris kleurt bij het lilac dekje