Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Racheltjee schreef:Dankje Stal_Fiore, ja qua kleurtjes staat alles wel goed bij ze! Vindt alleen dat sommige kleuren niet helemaal mooi staan bij bruin!
Sunnda schreef:Kimley schreef:Ja dat was deze toch? Die hier al eens voorbij kwam
[ [url=m/Gw4WM1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ieeeelll. Wat zonde zeg..doet me denken aan de gordijntjes voor de ramen die mijn oma vroeger had.
Stal_Fiore schreef:Racheltjee schreef:Dankje Stal_Fiore, ja qua kleurtjes staat alles wel goed bij ze! Vindt alleen dat sommige kleuren niet helemaal mooi staan bij bruin!
Ik kan wel wat kleurtjes onder mn zadel leggen. Zijn wel dressuurdekjes onder een springzadel. Maar die is bruin. Dan kan je de kleuren zien.
Ik heb net zelf de orange Brick besteld In jump. Ben benieuwd hoe die staat.
Citaat:Bordeaux en Navy zit je altijd goed mee op een haf met bruinIk denk dat de Forest Green ook nog wel goed staat!
bliksemflits schreef:Is echt heel simpel! Site wijst voor zich en het is super veiligIk bestel alleen nog maar via PayPal
Lauriannnn schreef:bliksemflits schreef:Is echt heel simpel! Site wijst voor zich en het is super veiligIk bestel alleen nog maar via PayPal
Jaa zie het super, moet alleen 1 a 2 dagen wachten tot de storting op mijn rekening is zodat ik die kan bevestigen dus dat even afwachten en dan bestel ik. Duimen dat het hoofdstel en de frontriem er dan nog is haha.
Lauriannnn schreef:liliekska schreef:Je kan bij paypal ook via ideal geld op je account storten wat je kan gebruiken om te betalen.
Okee en dan hoef je niet te wachten op de bevestiging van het geld wat ze op je rekening storten?
ginatje schreef:Weet iemand of ergens de Prosecco in Full dressuur nog te vinden is? Ben hem alleen maar tegen gekomen in Cob..