Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
dianaw33 schreef:pmarena schreef:Ik vind het ook geen gezicht
Het is iets van de laatste jaren... ze maken het zadel vrij rond zodat het achterste randje niet in de onderrug van het paard gaat graven. Dus wat dat betreft is het wel comfortabel.
En nee het is absoluut niet zo dat het ruitergewicht alleen op de voorkant van het zadel / paard terecht komt, daar is het zadel echt niet stijf genoeg voor. Waar billen zitten, daar is druk
Dat het achterste stukje omhoog steekt zegt niks over het middenstuk, dat ligt veel dieper
[ [url=m/lMWl3R.png]Afbeelding[/url] ]
Ik weet niet wat jij onder de laatste jaren verstaat, maar ik kan me al herinneren van mijn enige barefoot avontuur dat mijn achterste niet fijn omhoog gewipt werd, en dat is al vlot een jaar of 7 geleden.
Azmay schreef:De arizona ligt hier ook een beetje omhoog maar niet dramatisch.
[ [url=m/5iltGR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vind het nog steeds een verschrikkelijk zadel dus rijd nog altijd op mijn bob marshall![]()
De freemax was overigens ook fijn als western model.
pmarena schreef:Azmay schreef:De arizona ligt hier ook een beetje omhoog maar niet dramatisch.
[ [url=m/5iltGR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vind het nog steeds een verschrikkelijk zadel dus rijd nog altijd op mijn bob marshall![]()
De freemax was overigens ook fijn als western model.
Van links naar rechts instabiel liggen was het probleem toch...?
Had je al een langere / (geheel) elastische singel geprobeerd? Dat kan echt enorm schelen
Berdien schreef:Jij wisselt ook nog wel eens van zadel(wens) of niet Secretlin?Dacht dat jij heel tevreden was met de LM?
puppy1128 schreef:Ja ik heb geen idee. Ik hoef ook geen 2 zadels te hebben aangezien ik niet veel zal gaan rijden. Ik heb geen idee wat mijn heupen gaan doen, als ze heel veel gaan verbeteren ga ik max 3 keer per week rijden.. Anders mag ik al blij zijn met 1 keer per week.
Ik zat ookal te kijken naar de barefoot ride on pad (physio), maar ik zou niet weten dat mocht ik wel 3 keer p.w kunnen rijden, of de bbp voldoende is.
xLianneZorro schreef:Ik woon in Lemele aan de Lemelerberg. Je bent hier welkom om hem uit te proberen, maar dan moet je alleen rond rijden want anders heb ik geen zadel![]()
Maar ik kan wel aan de hand meelopen eventueel/
Azmay schreef:puppy1128 schreef:Ja ik heb geen idee. Ik hoef ook geen 2 zadels te hebben aangezien ik niet veel zal gaan rijden. Ik heb geen idee wat mijn heupen gaan doen, als ze heel veel gaan verbeteren ga ik max 3 keer per week rijden.. Anders mag ik al blij zijn met 1 keer per week.
Ik zat ookal te kijken naar de barefoot ride on pad (physio), maar ik zou niet weten dat mocht ik wel 3 keer p.w kunnen rijden, of de bbp voldoende is.
Ik weet niet wat je aan je heupen hebt, maar als je niet te breed moet zitten zou ik niet voor een BF gaan maar eerder een ghost zoeken, neem er een die niet van leer is en je hebt een zadel wat aardig goed tegen zeewater moet kunnen vermoed ik zo.