Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Milka schreef:[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Ik vind het op deze foto's wat grijzig lijken maar het is echt een mooie kleur paars in het echt
Milka schreef:Oretha, de Anemone heb ik ook. Zal proberen om vanmiddag even een vergelijkingsfoto te maken
Dais_ schreef:En al die witte haren? Heb je die er ook uitgekregen?
Echt waardeloos om zo een dekje te ontvangen wat verkocht is als zgan. Kan je die persoon niet melden bij marktplaats oid? Of een negatieve review plaatsen als koper zijnde? Geen idee hoor, ik koop nooit iets tweedehands
Eline_S_S schreef:Dais_ schreef:En al die witte haren? Heb je die er ook uitgekregen?
Echt waardeloos om zo een dekje te ontvangen wat verkocht is als zgan. Kan je die persoon niet melden bij marktplaats oid? Of een negatieve review plaatsen als koper zijnde? Geen idee hoor, ik koop nooit iets tweedehands
Ik heb druk gezocht maar komt erop neer dat marktplaats niks kan doen. Moet dan via juridisch loket en daar heb ik geen zin in. De verkoopster heeft het afgehouden met “dan had je maar kopersbescherming moeten nemen”.
ivy_power89 schreef:Is het bij marktplaats niet zo dat je via mp kunt betalen en diegene pas later het geld krijgt?
Misschien dat je daar iets mee had kunnen doen, zeggen dat je het dekje niet gehad hebt ofzo....
Klinkt dan misschien fout, maar hoe het opgestuurd is, is ook fout
Eline_S_S schreef:Dais_ schreef:En al die witte haren? Heb je die er ook uitgekregen?
Ik heb druk gezocht maar komt erop neer dat marktplaats niks kan doen. Moet dan via juridisch loket en daar heb ik geen zin in. De verkoopster heeft het afgehouden met “dan had je maar kopersbescherming moeten nemen”.