Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Danique1990 schreef:ik ga misschien mijn Bruine lipica laarzen voetmaat 38 , hoogte 50 , kuit 35 verkopen. hoeveel kan ik voor deze laarzen vragen ze zijn nog in goede staat, ze zijn al wel ingezakt.
Citaat:Bij deze bied ik mijn Kieffer Wien Deluxe Professionall dressuur zadel aan. Wegens niet meer goed liggen op m’n pony. Zit en rijdt erg fijn, maar hij past gewoon niet goed meer.
Merk: Kieffer
Type: Wien Deluxe Professionall.
Maat: 1
Kleur: Zwart
Staat: Zeer goed
Het zadel heeft een uitgesneden kamer. De kussens zijn vorig jaar nog opnieuw opgevuld, eerder al zijn de singelstoten vervangen. Door de zadelmaker is een klein scheurtje, dat eigenlijk geen kwaad kon, (toch maar) vervangen. Dat is héél netjes gebeurd, je voelt er niets van.
Er zitten ringetjes aan voor een hulpteugel zoals een borsttuig oid.
Op de foto’s niet gepoetst oid.
Tegen een meerprijs zijn er beugelriemen, dekjes, onderlegger (zelf nooit gebruikt), zadelhoes, (oa. Nieuw wit dressuur dekje, in verpakking), beugels evt. singel. erbij te koop.
Ik ruil het zadel heel eventueel tegen een IZGS boomloos zadel.
Te bekijken en af te halen in Oss en omgeving. Venlo en Zeist zijn bespreekbaar.
Foto’s wat overbelicht door de zon. Voor meer foto's mail.
De rood/bruine dingen op de foto's ZIJN GEEN PLEKJES, HET IS ZONINVAL TOEN DE FOTO GENOMEN WERD.
Gr. Lilian
Titsia schreef:Wat zouden jullie nog durven vragen voor een Passier Grand Gilbert van amper een jaartje oud?
Titsia schreef:nieuwprijs van een Passier GG is €2000 ziet er nog erg netjes uit, lijkt me logisch voor een zadel van een jaartje oud, natuurlijk wat slijtage waar de beugelriemen zitten
Danique1990 schreef:ik heb 4 sgw beschermens die ik misschien ga verkopen. het zijn van die echt beschermers en nieuw waren ze bij elkaar rond de 150 euro. ze zijn wel veel gebruikt, maar verder nog wel goed te gebruiken.. hoeveel kan ik hier voor vragen ?