PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 19:38

romyamb schreef:
Vandaag de pistache er eens op gelegd
[ [url=m/9Oqh1g.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mooi! Het zadel ziet er ook erg fijn uit! :j

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 19:42

Queijo schreef:
Oh ben benieuwd naar het dekje van Matt.

Vandaag de hunter green corduroy weer erop. Blijf het zo’n mooi dekje vinden <3 Twijfel nog over de latte corduroy bij RG maar ik heb ook de sand en eigenlijk vind ik die 2 kleuren niet eens supermooi op Oro denk ik :=

[ [url=m/8klpt5.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/JciK2k.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik zeg doen, hij is mooi!
Die huntergreen staat ook chique <3

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 19:43

romyamb schreef:

Deze blijft mooi!

Queijo

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 19:48

Ging net kijken maar de latte corduroy is er niet meer, goed voor mn portemonnee :))

xmichxrocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 20:13

Queijo schreef:

Vandaag de hunter green corduroy weer erop. Blijf het zo’n mooi dekje vinden <3 Twijfel nog over de latte corduroy bij RG maar ik heb ook de sand en eigenlijk vind ik die 2 kleuren niet eens supermooi op Oro denk ik :=

Nu ga ik twijfelen over deze

Flubberboot

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 20:31

Queijo schreef:

Dit staat echt gaaf <3

Kiwiaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 20:48

Ooh queijo, zo mooi! <3 jij bent niet goed voor mij, ik heb ook een valk gekocht _O- en onze smaken komen overeen haha :=

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 21:29

xmichxrocky schreef:
Zo... ik kom me ook maar even melden na een hele poos te hebben meegelezen. Michelle is mijn naam en ben gediagnostiseerd met een grote verslaving aan PS & ES, en koopziekte... volgens mijn vriend -O-
Zover zelfs dat ik hier een stal heb ingepikt, en er een zadelkamer van heb gemaakt voor mijn dekjes, want het paste niet meer in 2 kasten... oeps. Ik had een 20-tal hangers ooit gekregen van Divoza, nu heb ik dezelfde gevonden (alleen dan zonder BR logo) op internet, dus gelijk maar even 16 extra besteld :D

Afgelopen sale me ook even uitgeleefd, 2 latte dekjes (Corduroy en Suède) en latte peesbeschermers besteld, en nog de corduroy Blush) en de
En bij PS zelf nog 2 paar springschoenen, latte & coffee

Ik twijfel nog heeeeel erg over de ruffle black, omdat ik meerdere paarden op 1 dag rijd gaat mijn voorkeur tegenwoordig uit naar beschermers ipv bandages.. maar die heeft ruitergoed niet en bij PS zijn deze dan weer niet in de sale :( Dus denk dat ik deze voorbij laat gaan.

Ik ben wel bang dat ik mijn dekjes rek moet verbreden, heb mn vriend ook al op de hoogte gebracht.. kreeg een diepe zucht...

als de spulletjes uit de wasmachine zijn en de overige binnen zijn, zal ik even een foto maken van mijn collectie!

Heey bekende haha. Als er iemand nog miste in dit topic was jij het idd wel :') gezellig ook!

Gemlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 21:32

Afbeelding

Vandaag de Hunter Green corduroy opgehaald bij ruitergoed, meteen maar even uitgeprobeerd! Vind het echt een mega mooi dekje, net wat kort, maar het stoort mij niet per se en past nog wel prima onder het zadel :o

Queijo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 21:35

Kiwiaa schreef:
Ooh queijo, zo mooi! <3 jij bent niet goed voor mij, ik heb ook een valk gekocht _O- en onze smaken komen overeen haha :=

Haha heerlijk! Gefeliciteerd met je valkje.

De rest ook bedankt!

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 21:39

Ik ben ook benieuwd naar het nieuwe dekje van Matt! Mooie kleurencombinatie denk ik!

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 21:52

XiiaaooNaa schreef:
[ [url=m/tCLGgI.jpg]Afbeelding[/url] ]

Jaaaaaa grijs met petrol! Die gaat er dan sowieso komen :-D

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 21:52

Zilvergrijs met monaco-blauw? <3 waar komt die te koop dan?

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 22:38

Ik ben wel benieuwd hoe ze de dekjes maken. Ik ben zelf niet zo'n fan van de No Boundaries patronen, dus ik hoop dat ze er wel iets anders van maken.. Maar we zullen zien. Eigenlijk had ik wel genoeg blauw :+ Maar blauw met zilvergrijs is toch weer anders dan gewoon blauw.. :D Ik ga in ieder geval maar eerst eens wachten wat er precies uitkomt voordat ik eventueel iets koop. Niet dat ik net bijvoorbeeld de Orchid Bloom gekocht heb en de nieuwe dan toch mooier vind..

Weten jullie of er ergens met rits afsluitbare hoezen voor dekjes te koop zijn? Bij Dotibel krijg je deze er bij aankoop bij en dat bevalt me heel goed.. Beter dan het plastic waar ik ES, PS en Equito in bewaar (gewoon het plastic waar ze in komen bij aankoop). Ik zag wel zulke hoezen waar meerdere dekjes in passen van Harry's Horse, maar ik weet niet of dat handig is, ik denk dat een hoes per dekje handiger is. En deze, waar meerdere in gaan, zijn zowel bij Agradi als Hypostore uitverkocht.

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Texas02 op 07-01-22 22:40, in het totaal 2 keer bewerkt

romyamb

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 22:39

maessie schreef:
romyamb schreef:

Mooi! Het zadel ziet er ook erg fijn uit! :j

Anatomica zadels zijn erg fijn!

romyamb

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 22:39

anoukwendy schreef:
romyamb schreef:

Deze blijft mooi!

Ja hè!

romyamb

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 22:44

Na twijfelen ga ik toch maar de es bronze gold verkopen, vind m niet zo mooi op mijn paard staan..

maartje_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 22:47

Texas02 schreef:
Ik zag wel zulke hoezen waar meerdere dekjes in passen van Harry's Horse, maar ik weet niet of dat handig is, ik denk dat een hoes per dekje handiger is. En deze, waar meerdere in gaan, zijn zowel bij Agradi als Hypostore uitverkocht.

[ [url=m/5bGOC3.jpg]Afbeelding[/url] ]

Bij de ikea hebben ze handige opbergtassen , meen ik
Laatst bijgewerkt door maartje_h op 07-01-22 22:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 22:47

Queijo schreef:
Ging net kijken maar de latte corduroy is er niet meer, goed voor mn portemonnee :))

Dit is zo vaak mijn tactiek. Wacht net zo lang tot het er niet meer is en dan heb ik een excuus het niet meer te kopen :')

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 22:48

Texas02 schreef:
Ik ben wel benieuwd hoe ze de dekjes maken. Ik ben zelf niet zo'n fan van de No Boundaries patronen, dus ik hoop dat ze er wel iets anders van maken.. Maar we zullen zien. Eigenlijk had ik wel genoeg blauw :+ Maar blauw met zilvergrijs is toch weer anders dan gewoon blauw.. :D Ik ga in ieder geval maar eerst eens wachten wat er precies uitkomt voordat ik eventueel iets koop. Niet dat ik net bijvoorbeeld de Orchid Bloom gekocht heb en de nieuwe dan toch mooier vind..

Weten jullie of er ergens met rits afsluitbare hoezen voor dekjes te koop zijn? Bij Dotibel krijg je deze er bij aankoop bij en dat bevalt me heel goed.. Beter dan het plastic waar ik ES, PS en Equito in bewaar (gewoon het plastic waar ze in komen bij aankoop). Ik zag wel zulke hoezen waar meerdere dekjes in passen van Harry's Horse, maar ik weet niet of dat handig is, ik denk dat een hoes per dekje handiger is. En deze, waar meerdere in gaan, zijn zowel bij Agradi als Hypostore uitverkocht.

[ [url=m/5bGOC3.jpg]Afbeelding[/url] ]

De dimpa van ikea misschien? Daar kunnen meerdere in.

Kiwiaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 22:49

Danique_G schreef:
Queijo schreef:

Dit is zo vaak mijn tactiek. Wacht net zo lang tot het er niet meer is en dan heb ik een excuus het niet meer te kopen :')

Langs de andere kant heb ik nog altijd wel spijt van die black and gold die ik niet gekocht heb toen hij in 2020 in de sale stond bij hypostore :')

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 22:51

Ok is een verslaving officieel als RG mij ook al in nieuwe collecties tagd? :+

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 22:52

Kiwiaa schreef:
Queijo schreef:

Langs de andere kant heb ik nog altijd wel spijt van die black and gold die ik niet gekocht heb toen hij in 2020 in de sale stond bij hypostore :')[/quote]

Ik heb dat ook, dan wil ik ze eigenlijk nog meer :x 8)7

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 22:56

Die van Ikea is net te klein, dressuurdekjes zouden passen maar springdekjes dus net niet :+ Kramer heeft ook wel wat waar meerdere in passen, maar ik wil juist graag iets waar net als bij Dotibel 1 dekje per hoes gaat..

Kiwiaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 22:58

Maessie:
hahaha ja dan is ze officieel denk ik _O-

En erg he!! ik heb daar nu al zo vaak aan gedacht aan dat dekje := volgende keer gewoon kopen als de prijs te mooi is en ik m echt mooi vind.. tweedehands raak je er ook wel vanaf als je je toch bedenkt :Y) ik heb nog veeeel te leren, gelukkig geven de meesten hier het goede voorbeeld :+