Ervaringen met LeMieux #2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 10:35

Nimber schreef:
Farjen Oeh! Heb je al foto’s op jouw paard?

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Niet de beste foto's, maar geeft een indruk :D De peacock in loire is onderweg.
Zeker de zwarte is heel chique, veel mooier dan op foto

Kimmi1, de peacock met bumper is de oude versie dan? Ik vind de nieuwe loire (zonder bumper) mooier <3
Ik ben benieuwd, ik heb hem besteld O:)

Naomi_Haffie

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 10:41

Wat voor truitje hebben jullie trouwens bij de paprika ? Ik vind de baselayers van Lemieux zelf niet zo..

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 10:43

Farjen heeeel knap!

kimmie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 10:44

Farjen schreef:
Nimber schreef:
Farjen Oeh! Heb je al foto’s op jouw paard?

[ [url=m/m4AE1E.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/0rNWu6.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/kE15Lb.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/uwjz2r.jpg]Afbeelding[/url] ]

Niet de beste foto's, maar geeft een indruk :D De peacock in loire is onderweg.
Zeker de zwarte is heel chique, veel mooier dan op foto

Kimmi1, de peacock met bumper is de oude versie dan? Ik vind de nieuwe loire (zonder bumper) mooier <3
Ik ben benieuwd, ik heb hem besteld O:)

Klopt, die met foam is de oude.

vaaleriee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 10:51

MariekeS_ schreef:
nnicolex schreef:
Er staat een Olive op marktplaats, full dressuur. Zag ik net voorbij komen. ;)

Ging ff kijken...hoogste bod €90.00 :oo

Zou de mijne bijna ook online zetten

Als ik de foto van de midnight blue zie, blijf ik die ook zo mooi vinden. Mocht die ooit eens online komen <3

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 10:52

Die navy, of is dat zwart? En de ice blue vind ik heel mooi staan!

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 10:52

De midnight blue heb ik gelukkig nog als essential kunnen scoren. Heel blij mee!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 11:00

Hoe graag ik ook een olive dressuur nog wil, of een fuschia (had die nooit op een bruine mogen zien...) Ik ben niet van plan om daar €100 of meer voor neer te tellen. Een set van beenbeschermers/bandages én dekje, in hele goeie staat of nieuw misschien wel. Maar die zijn sowieso vaak samen al duurder.

Idem met een mustard springdekje. Kom ik eentje tegen van een ander merk aan een nette prijs, dan is dat een goed alternatief.

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 11:07

Figo88 schreef:
Hebben er hier mensen een maat full onder een 17 inch zadel? Is dat te groot of kan het prima? Ik ben nu namelijk toch voor een 17 inch zadel (Kent and Masters, zelfde als wat ik nu heb) aan het kijken omdat dat net wat fijner ligt op de korte rug van mijn PRE. Maar ik ben een beetje bang dat mijn hele collectie dekjes dan straks te groot is.. :') :
Iemand die me misschien een beetje gerust kan stellen..? :o

En hebben jullie als wedstrijd dekjes de suède, mesh of loire? En met een speciale reden?

Ik heb een 17 inch en altijd maat full van dekjes :)

Jessie2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 11:14

Matchen jullie allemaal je kleding bij het dekje? Ik wilde dat eerst wel gaan doen, maar nu met zoveel dekjes wordt dat te gek. Zijn er mensen die qua ruiterkleding een paar neutrale sets hebben en die dan combineren met bepaalde dekjes?

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 11:16

Jessie2020 schreef:
Matchen jullie allemaal je kleding bij het dekje? Ik wilde dat eerst wel gaan doen, maar nu met zoveel dekjes wordt dat te gek. Zijn er mensen die qua ruiterkleding een paar neutrale sets hebben en die dan combineren met bepaalde dekjes?

Ik heb 2 neutrale broeken die bij m'n tuig passen, verder wel (bijna) overal matchende tops bij maar zeker niet van dure paardenmerken :) Sommige gewoon van Shein of H&M

Overigens heb ik wel 1 helemaal neutrale set, maar ik rij echt niet altijd matchend! Gerust ook helemaal vloekend haha, maar voor foto's vind ik het altijd wel mooi :o

Jessie2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 11:17

Ik vind jouw foto’s er altijd heel stijlvol / sjiek uitzien. Alsof de kleding juist wel heel duur is. Dus dat doe je goed.

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 11:20

Laura bedoel je mij? De 2de foto is de zwarte :D (eerste is champagne, 2de zwart en 3de Ice Blue)

Dit is de navy:

Afbeelding

En ink blue:

Afbeelding

Ja mee eens, ik vind bliksemflits ook altijd heel classy op de foto :j

Jessie2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 11:22

Waar ik aan dacht... investeren in mooie sjieke neutrale tijdloze rijbroeken, beige voor op cognac (Appalooza) en zwart op mn zwarte tuig (bruin paard). En dan een basisset qua bovenkleding, bijv. Wat donkerder beige ofzo bij cognac en zwart bij dat zwarte zadel, en dat dan steeds de dekjes het enige zijn wat qua kleur opvalt. Qua beenbescherming mooie luxe in de kleur van het tuig.
Zou dit mooi zijn?

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 11:24

roosjenat schreef:
Voor wie nog de Mulberry, Citron, ink blue, Plum of Champagne in Suède zoekt. Deze zijn vandaag €45 in de sale bij Ooteman vanaf 12u.

Helaas niet de kleuren die ik zoek (misschien maar beter ook hihi). Twijfel alleen over de plum.. Ik heb de blackcurrant en Mulberry al en wil niet teveel dezelfde tinten. :+

Hadden ze dat nu niet 3 dagen eerder kunnen doen :')

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 11:26

Jessie2020 schreef:

Ik niet, heb een zwarte jas en veel zwarte rijbroeken dus ik rij meestal in zwart :')

Jessie2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 11:29

Dus dan springen je dekjes er echt uit qua kleur? Lijkt me dus ook heel mooi, dat de aandacht dan echt naar die kleurtjes van de dekjes gaat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 11:31

Jessie2020 schreef:
Dus dan springen je dekjes er echt uit qua kleur? Lijkt me dus ook heel mooi, dat de aandacht dan echt naar die kleurtjes van de dekjes gaat.

Hahah welke aandacht? Ik sta niet op pension dus op vriendin na waar paard staat niemand die het ziet hoor. Rij ook gerust daarom in iets dat vloekt.

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 11:32

Jessie2020 schreef:

Ja, zo kun je het ook zeggen. Ik kan gewoon echt zoveel geld niet uitgeven om bij elk dekje een passend shirt of trui te kopen hahaha. Soms als ik bij H&M iets tegenkom wat er bij kan passen dan zou ik het wel doen, maar alleen als ik dat dan ook gewoon aan kan doen overdag zeg maar.
Heb ook niet echt opvallende dekjes trouwens, mijn collectie is:
champagne, burgundy, green, zwart, grijs en Navy mesh

Voorlopig :')

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 11:35

Ik heb zwart, blauw, grijs, beige en bruin als rijbroeken. En genoeg zwarte/grijze/donkerblauwe shirts. Maar ik heb ook vaak genoeg dat ik mijn (fel) blauwe broek aan heb en dan een ander kleur blauw dekje heb. I don't really care :+ Is inderdaad leuk voor clinics en foto's als je mooi setje hebt vind ik :)

Jessie2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 11:36

Spenk schreef:
Jessie2020 schreef:

Hahah welke aandacht? Ik sta niet op pension dus op vriendin na waar paard staat niemand die het ziet hoor. Rij ook gerust daarom in iets dat vloekt.

Nee ik bedoel niet aandacht van andere mensen (ik heb zelf paarden aan huis dus doe t echt voor mezelf) maar meer in het totale plaatje zeg maar. Dat het dekje dan eruit knalt omdat de rest neutraal is.

Straww_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 11:37

Ik twijfel over de champagne suede op mijn zwarte ruin, hebben jullie een foto ter illustratie? Ik heb in het vorige topic er eentje gezien op een fries, maar die kan ik natuurlijk met geen mogelijkheid terugvinden :roll:

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 11:38

Straww_ schreef:
Ik twijfel over de champagne suede op mijn zwarte ruin, hebben jullie een foto ter illustratie? Ik heb in het vorige topic er eentje gezien op een fries, maar die kan ik natuurlijk met geen mogelijkheid terugvinden :roll:

Doen

Jessie2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 11:39

Ja doen

JenteC

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 11:40

Ik heb bij 2 nu het bijpassende shirt. En dan bij de huntergreen is de lining van het shirt grijs, dus doe ik m’n grijze broek aan en bij de Chili hetzelfde verhaal maar dan zwart ipv grijs. Als ik er geen passend shirt bij heb, rij ik zelf helemaal in het zwart.

Iemand die toevallig nog de champagne suède op een paard heeft om mij definitief over te halen die nog (proberen) te bestellen? *\o/*
Straww, op zwart staat alles mooi, doen!