Oehh die staat heel leuk inderdaad! En leukk!! Eerste keer hangen!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Iriscope schreef:Mijn instructrice heeft hier wel 100 paarden beleerd en altijd alles alleen gedaan omdat ze niemand anders vertrouwde erbij (common sense en horse sense zijn hier nogal euhm, schaars).
En die deed er altijd veel langer over om zadelmak te maken omdat ze daardoor ECHT ECHT ECHT zeker moest zijn dat het paard er klaar voor was, omdat ze anders dus echt t paard niet kon stoppen.
Dus als je dapper ben en tijd over hebt, het kan wel. Maar of je het moet willen? Ik zou het alleen ook niet aandurven, ook al had ik gister alleen ook voor het eerst mn voet in de beugel bij mn merrie en gaf ze geen kik. Dan is het zooo verleidelijk om iets verder te gaan!
Heb trouwens een foto, in pistachio ;
[ [url=m/74AnFN.jpg]Afbeelding[/url] ]
HopeDreamer schreef:In de zomer komt de Anazonite ook weer terug
Iriscope schreef:Weet iemand de Neptuna nog ergens met korting in full dressuur? Kan niet slapen dus dan maar shoppen
Texas02 schreef:HopeDreamer schreef:In de zomer komt de Anazonite ook weer terug
Echt??In de zomer is mijn koopstop wel weer voorbij..
Maar als je de Emerald al hebt, zou je dan niet beter voor een andere kleur gaan? Ik vind hem echt prachtig, maar twee bijna dezelfde kleuren is dan ook weer niet de bedoeling.. Zijn ze bijna gelijk zoals het er op de foto's wel uitziet? Of valt het mee?
Iriscope schreef:Weet iemand de Neptuna nog ergens met korting in full dressuur? Kan niet slapen dus dan maar shoppen
Ik keek even voor je bij Horse Boutique maar daar hebben ze de dressuur helaas niet meer.. Maar nou zag ik dus dat de jump maar €47,40 kost.. Waarom moest ik nou per sé kijken..Ik mag niks kopen..