Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
essie_blue schreef:Ik heb ook een beetje een zadelprobleem. Mijn zadel blijft maar schuiven.. En dat terwijl het zadel toch echt goed ligt, twee verschillende zadelmakers naar laten kijken die als heel goed staan aangeschreven.
Wel is mijn huidige singel wat ouder en volgens mij ook scheefgetrokken. Zou zo'n fairfax misschien helpen?
Zou het graag eens willen testen, kan dat ook nog?
Dol2006 schreef:Ik heb eigenlijk zelf een vraagje over de Fairfax performance singel, ik gebruik hem voor 2 paarden momenteel, eentje die de narrow moet hebben (heb dus ook de narrow gekocht) en eentje die eigenlijk wel een standaard zou mogen hebben.
Nu op het paard dat de narrow nodig heeft doet hij echt super zijn werk, zadel ligt stabieler en paard kan beter bovenin blijven en ruimer bewegen.
Bij het paard dat wel een standaard zou kunnen hebben, blijft het zadel niet stabieler liggen, het schuift namelijk mét de FPS! Voor het oog zie je wel dat ook hij wat ruimer beweegt, maar met zo'n schuivend zadel is het niet comfortabel voor hem en voor mij.
Weet er nu iemand hoe dit zou kunnen komen? Zou het kunnen dat een narrow voor een standaard paard niet zo'n goed idee is? De verkoopster zei me nochtans dat dat wel moest kunnen.
Vind het gewoon vervelend om 2x 300 euro uit te geven voor de singel...
Hoop dat iemand een antwoord heeft