Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Zappertje84 schreef:ja ze heeft de lucht er uit gelaten, hp veranderd, terug wat lucht erin, dan het zadel erop en heb ik wat gereden. Ze heeft nog lucht bijgedaan, vooral achteraan (i.c. "omdat dat de vorige keer ook vooral achteraan moest", maar toen zat er wel een kleinere hp in) Heb verschillende keren gezegd dat ik aanvoelde dat het zadel naar rechts schuift. Als ik op één beugel ga steunen schuift het hele zadel mee. Het antwoord dat daar op kwam was: "dat is normaal, dat is je paard dat meebeweegt"
Dat ik ook deze uitleg onzin vond is mss overbodige info?
Zappertje84 schreef:ja ze heeft de lucht er uit gelaten, hp veranderd, terug wat lucht erin, dan het zadel erop en heb ik wat gereden. Ze heeft nog lucht bijgedaan, vooral achteraan (i.c. "omdat dat de vorige keer ook vooral achteraan moest", maar toen zat er wel een kleinere hp in) Heb verschillende keren gezegd dat ik aanvoelde dat het zadel naar rechts schuift. Als ik op één beugel ga steunen schuift het hele zadel mee. Het antwoord dat daar op kwam was: "dat is normaal, dat is je paard dat meebeweegt"
Mri schreef:Zappertje84 schreef:ja ze heeft de lucht er uit gelaten, hp veranderd, terug wat lucht erin, dan het zadel erop en heb ik wat gereden. Ze heeft nog lucht bijgedaan, vooral achteraan (i.c. "omdat dat de vorige keer ook vooral achteraan moest", maar toen zat er wel een kleinere hp in) Heb verschillende keren gezegd dat ik aanvoelde dat het zadel naar rechts schuift. Als ik op één beugel ga steunen schuift het hele zadel mee. Het antwoord dat daar op kwam was: "dat is normaal, dat is je paard dat meebeweegt"
Waarom zeg je dat dan niet terplekke?
Is het welllicht een optie gewoon te bellen en te zeggen wat je hebt ervaren, en dat je het fijn zou vinden als ze het komt oplossen en niet weg gaat tot het zadel in jou ogen goed ligt?
Zinn schreef:ja, maar ik bedoel dus op welk vlak ben je nu positief verrast? wat is er goed gegaan? hoe ging ze er dit keer mee om dan?