Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SulJinty schreef:Heeft er iemand een foto van een zo'n vps inlage? En waar staat vps eigenlijk voor?Heb ook een boomloos zadel (zat bij m'n tinker toen ik d'r kocht), maar gebruik het eigenlijk nooit. Ben van plan 'm te gaan gebruiken, maar wil eerst weten of het zadel (de pommel) wel past en kijken of er inderdaad goeie inlages in zitten, voordat ik het ga proberen.
schrikdraad schreef:Daar lees ik even mee want daar heb ik ook last van. Pommel xxl ligt hem goed maar ik zelf heb wel last van het brede zitten.
Ik heb een london zonder vps.
s1993 schreef:Hebben andere mensen hier er ook last van dat ze de beugels kwijtraken op een boomloos zadel?
Met een boomzadel heb ik daar nooit last van, maar met dit boomloze vind ik het echt heel
moeilijk om mijn beugels in te houden (en volgens mij heb ik ook minder druk op de beugels
dan met een boomzadel)
schrikdraad schreef:Dank je voor het antwoord. De nieuwe xxl harde pommel heb ik al. Past goed op de pony maar voor mij geen verschil, maar dat had ik ook niet verwacht eigenlijk. Mijn pad heeft een schuimrubber bovenkant en 1 harde inlage er in zitten. Ik kan eens kijken er 1 bij te stoppen.
karev schreef:http://i153.photobucket.com/albums/s228 ... to0104.jpg
de zweetafdruk. in het midden geen zweet wegens oude drukplekken, helaas... Wel ruggegraat vrij. ik had ernu wel dubbele inlages in, beviel prima
Klijntjuh schreef:Pfff.. ik heb de rug van mijn pown gemeten.. 53 cm is echt de MAX kwa lengte zadel..
En ik wil een western-boomloos!
Mijn derriere is maatje 42![]()
Hmmm.. dilemma. (ik ben aan het afvallen, maar sinds mijn 14e niet meer onder de maat 42 geweest.. )